6

واکنش نمایندگی ایران به تلاش آمریکا برای برگزاری نشست غیررسمی شورای امنیت

  • کد خبر : 46750
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
واکنش نمایندگی ایران به تلاش آمریکا برای برگزاری نشست غیررسمی شورای امنیت
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل به تلاش آمریکا برای برگزاری نشست غیررسمی شورای امنیت واکنش نشان داد و ادعاهای این کشور در حمایت از زنان ایرانی را فریبنده و فاقد حسن نیت خواند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در واکنش به اخبار منتشره مبنی بر تلاش آمریکا برای برگزاری نشست غیررسمی شورای امنیت این سازمان در خصوص مسائل داخلی ایران اعلام کرد: با توجه به ریاکاری، استفاده از استاندارد دوگانه و اعمال گزینشی حقوق بشر، ادعاهای آمریکا در حمایت از زنان ایرانی را فریبنده و فاقد حسن نیت می‌دانیم.
نمایندگی ایران تصریح کرد: براساس گزارش جامعه اطلاعاتی ایران، آمریکا متهم ردیف اول اغتشاشات است.
نمایندگی ایران در سازمان ملل همچنین اعلام کرد: ایالات متحده و متحدانش به طور مداوم از چنین بستری (سازمان ملل) برای پیشبرد برنامه سیاسی خود حتی به قیمت نقض قوانین بین‌المللی و منشور ملل متحد سوءاستفاده کرده‌اند،
گفتنی است، خبرگزاری رویترز بخش مربوط به ارزیابی جامعه اطلاعاتی ایران از نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر در جوابیه نمایندگی ایران را حذف کرده است.

دولت آمریکا در راستای تلاش‌های خود در حمایت از اغتشاشات در ایران، این بار قصد دارد در جلسه‌ای غیررسمی در شورای امنیت سازمان ملل متحد این موضوع را به بحث بگذارد. خبرگزاری رویترز در یک خبر اختصاصی نوشت ایالات متحده هفته آینده توجه سازمان ملل را به سمت «اعتراضات در ایران» معطوف خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=46750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.