9

دعوت تشکل‌های ایثارگران برای حضور در تجمع مقابل سفارت آلمان

  • کد خبر : 47169
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۰۲
دعوت تشکل‌های ایثارگران برای حضور در تجمع مقابل سفارت آلمان
ایثارگران در پاسخ به تجمع معاندین در برلین که با حمایت گسترده دولت جنایتکار آلمان برگزار شد و نیز محکومیت اغتشاشات اخیر و کشتار بی‌رحمانه زائران شاهچراغ (ع) از آحاد مردم دعوت کرد تا در تجمع مقابل سفارت آلمان حضور پیدا کنند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور در واکنش علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) و تجمع معاندین و مزدوران اجانب در شهر برلین اطلاعیه‌ای صادر کردند.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

تاریخ انقلاب اسلامی آکنده از کینه‌توزی‌های دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی است که برای دستیابی به مقاصد شوم و اهداف شیطانی خود از هر فرصت و بهانه‌ای استفاده کرده‌اند. هنر جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه در تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌ها، بغض و کینه دشمنان و روشنی قلب دوستان را به همراه داشته است. جایگاه ملت بزرگ ایران آن چنان بلند است که امام راحل فرمودند:« ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین ابن علی(ع) هستند.»

در این اطلاعیه، توطئه اخیر دشمنان که با جمع آوری، سازماندهی و آموزش تمامی ظرفیت‌های شکست خورده و پراکنده و تجهیز آنان به سلاح خشونت و رفتار داعشی دنبال می‌شود را تلاشی عبث و محکوم به شکست توصیف کرده است.

جامعه شاهد و ایثارگر کشور با تاسی از امام خامنه‌ای مدظله العالی ضمن قدردانی از هوشمندی و بصیرت نافذ ملت شریف ایران اسلامی در عدم همراهی با توطئه دشمنان در روزهای اخیر جهت هدف قرار دادن احساسات پاک جوانان پرشور میهن اسلامی با بهره گیری از جنگ روانی رسانه‌ای بر اهمیت نقش آفرینی شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به عنوان پرچمداران اصلی نظام جمهوری اسلامی در صحنه آگاهی بخشی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تاکید کرده است.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به این که حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه خباثت‌ها و خیانت‌های منافقین، خودفروختگان از گروهک‌های تکفیری و معاند کومله، دموکرات، سلطنت طلب‌ها و ایادی استکبار علیه ملت ایران را از یاد نخواهند برد، تصریح کرده است: در پاسخ به تجمع معاندین و مزدوران اجانب در شهر برلین که با حمایت گسترده دولت جنایتکار آلمان نازی برگزار گردیده است و نیز محکومیت اغتشاشات اخیر و همچنین کشتار بی‌رحمانه و وحشیانه مردم بی‌دفاع و زائران حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از کلیه آحاد مردم و امت حزب الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران دعوت به عمل می‌آید تا در تجمع گسترده و پرشور روز سه شنبه ۱۰ آبان ساعت ۱۰ صبح در مقابل سفارت منحوس آلمان حضور فعال و تاثیرگذار داشته باشند.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.