1

صنعت هسته‌ای باید در زندگی مردم تأثیر داشته باشد

  • کد خبر : 47311
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
صنعت هسته‌ای باید در زندگی مردم تأثیر داشته باشد
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما اعتقاد داریم صنعت هسته‌ای باید در زندگی مردم از جمله حوزه‌های کشاورزی، سلامت و... تأثیر داشته باشد و فقط به بخش نیروگاهی محدود نشود.

به گزارش تبریزمن به نقل ازخبرگزاری فارس، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، ۱۰ آبان)  این کمیسیون، اظهار کرد: کمیسیون صنایع در جلسه امروز خود میزبان رئیس سازمان انرژی اتمی بود.

وی افزود: کمیسیون صنایع رویکرد جدیدی اتخاذ کرده است، زیرا شاید پیش از این به بسیاری از صنایع ورود کمتری شده که ما اعتقاد داریم صنعت هسته‌ای باید در زندگی مردم از جمله حوزه‌های کشاورزی، سلامت و… تأثیر داشته باشد و فقط به بخش نیروگاهی محدود نشود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ما در این جلسه اعلام آمادگی کردیم که با توجه به اینکه در آستانه تدوین قانون برنامه هفتم هستیم به صنایع پیشران‌های کشور از جمله صنعت هسته‌ای توجه ویژه شود.

طاهری گفت: در این جلسه موضوع معادن نیز بررسی شد؛ با توجه به اینکه سازمان انرژی اتمی در استعلام معادن حضور دارد، در جلسه امروز این موضوع که چه باید کرد تا معادن فعال‌تر شوند، مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.