10

پارک‌های موضوعی مهارت در تبریز راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 47280
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
پارک‌های موضوعی مهارت در تبریز راه‌اندازی می‌شود
شهردار تبریز از راه‌اندازی پارک‌های موضوعی مهارت در این شهر خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، یعقوب هوشیار امروز در دیدار با مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مساجد در کنار امور مذهبی و معنوی می‌توانند جایگاهی برای امر مهارت‌آموزی کودکان و نوجوانان باشند، اظهار کرد: آموزش‌های متناسب با سرمایه‌گذاری‌ها و نیازهای مختص منطقه منجر به اثربخشی و کارایی هرچه بیشتر این آموزش‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش‌آفرینی و همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در خصوص طرح مساجد مهارت‌محور می‌تواند شتاب بیشتری به اجرای آن بدهد.

شهردار تبریز از راه‌اندازی پارک‌های موضوعی مهارت خبر داد و تصریح کرد: کارهای کارشناسی این پارک‌ها با مشارکت شورای شهر تبریز و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان انجام می‌شود.

هوشیار یادآور شد: این مجموعه از فعالیت‌ها برای شهری همچون تبریز که به عنوان دومین شهر صنعتی ایران، دومین شهر دانشگاهی و قطب گردشگری و صنعت و هنر معروف است، ضروری است.

میزبانی شهرداری تبریز از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان آذربایجان‌شرقی

شهردار تبریز گفت: برای اولین بار در کشور هر هفته روزهای چهارشنبه را به شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان، صاحبان فکر و ایده و نوآوران اختصاص می‌دهیم.

یعقوب هوشیار تصریح کرد: شهرداری تبریز با توجه به نامگذاری  امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، اشتغال و دانش بنیان، پیشگام این حرکت شده و یک روز در هفته را برای نخبگان، صاحبان ایده، تفکر و اندیشه اختصاص داده است.

وی متذکر شد: برای اولین بار در کشور چهارشنبه هر هفته میزبان نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف خواهد بود و هر نوع طرح، نوآوری در حوزه مدیریت شهری و دیگر حوزه‌های مدیریتی در  جلسات از سوی نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان طرح خواهد شد.

هوشیار اذعان داشت: طرح‌های ارائه شده توسط نخبگان در حوزه مدیریت شهری به کمیته پایش و ارزیابی شهرداری تبریز رفته و پس از بررسی لازم برخی از آنها اجرایی خواهد شد.

شهردار تبریز ابراز کرد: طرح‌های ارائه شده در دیگر حوزه‌ها که مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی  دیگر است، توسط شهرداری و برای بهره‌مندی بیشتر به آن ادارات دولتی ارجاع داده خواهد شد.

وی افزود: در روزهای آتی چگونگی حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در این جلسات و نحوه ارائه ایده‌ها به صورت دقیق از پایگاه خبری تحلیلی شهریار نیوز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.