2
رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان شرقی:

سیزده آبان نماد استکبارستیزی دانشجوی اصیل ایرانی است

  • کد خبر : 47427
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۰۵
سیزده آبان نماد استکبارستیزی دانشجوی اصیل ایرانی است
رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان شرقی گفت: سیزده آبان نماد استکبارستیزی دانشجوی اصیل ایرانی است و خوشبختانه این روحیه در جوانان کشورمان دیده می‌شود.

به گزارش تبریزمن، میکائیل جمالپور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه سیزده آبان در باطن خود پیام‌های داخلی و بین‌المللی دارد که می‌توان در پیام داخلی به روحیه تاریخی ملت ایران در استکبار ستیزی که همواره یک روحیه فعال است اشاره کرد.

وی ادامه داد: پیام بین‌المللی روز تسخیر لانه جاسوسی که نشان دهنده این است که ملت ایران همواره بر تحقق شعارها و ارزش‌های خود ایستاده اند و این موجب ترس استکبار جهانی از این ملت غیور می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: کشورهای استعمارگر باید از حادثه سیزده آبان که به قول امام خمینی(ره) انقلاب دوم یاد می‌شود، عبرت بگیرند تا با استقلال ملت عظیم ایران بازی و شیطنت نکنند.

وی خاطرنشان شد: پیام راهپیمایی سیزده آبان برای ملت ایران این است که وحدت و انسجام ملی رمز اقتدار و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها است.

وی افزود: بُعد بین‌المللی راهپیمایی سیزده‌آبان این است که همه کشورهای دوست و دشمن به این راهپیمایی چشم دوخته‌اند چراکه دوستان برای قوت قلب‌شان و دشمنان برای ارزیابی اقدامات خود منتظر این عظمت ملت هستند.

جمال‌پور در پایان سخنان خود گفت: راهپیمایی سیزده آبان امسال با توجه به شیطنت‌های اخیر می‌تواند پیام وحدت و اقتدار ملی همه مردم از تمامی اقشار مختلف را به دنیا مخابره و به نمایش بگذارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.