5

وزنه بردار فوق سنگین: به خاطر درد کتف و کمر از اردو انصراف دادم

  • کد خبر : 47413
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
وزنه بردار فوق سنگین: به خاطر درد کتف و کمر از اردو انصراف دادم
وزنه‌بردار فوق سنگین ایران گفت: بخاطر درد کتف و کمر از اردوی جهانی انصراف دادم و درمانم را دنبال خواهم کرد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا، علیرضا یوسفی در مورد انصراف خود از اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان بیان کرد: درد کمر و کتف اجازه ارتقا و افزایش رکورد را از من گرفته بود و در تمرینات خیلی اذیتم می‌کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم این موضوع را با سرمربی تیم ملی و سپس سرپرست و نایب رییس فدراسیون در میان گذاشته تا با هماهنگی آنها از ادامه حضور در اردوی جهانی وزنه‌برداری انصراف بدهم.

یوسفی ادامه داد: روز رکوردگیری و قبل از شروع اردوی جهانی عزیزانی که در صحنه حضور داشتند دیدند که زیر وزنه از ناحیه کتف و کمر خیلی احساس درد داشتم اما درد را تحمل کردم چون فکر می‌کردم موقتی است و در تمرینات با رسیدگی بیشتر درمان شده و از بین می‌رود اما با شروع تمرینات پرفشار اردویی نه تنها شرایطم بهتر نشد، بلکه دیدم این درد جلوی پیشرفت و ارتقای رکوردم را هم گرفته است.

بعد از اینکه دیدم شرایط بدنی‌ام بهبود پیدا نمی‌کند، تصمیم گرفتم موضوع را ابتدا با سعید علی‌حسینی، سرمربی تیم ملی در میان بگذارم و بعد هم درخواست انصراف خود از اردوی جهانی مکتوب خدمت سرپرست و نایب رییس محترم فدراسیون تقدیم کردم تا آنها نیز درجریان دلیل انصرافم از اردوی جهانی باشند.

او همچنین گفت: الان به خانه برگشته‌ام و بعد از مدتی استراحت، قطعا تحت نظر پزشک فرآیند درمانی‌ام را آغاز می‌کنم تا به امید خدا برای مسابقات مهم بعد از جهانی کلمبیا سرحال و آماده به اردو برگردم. البته تمریناتم را هم با هماهنگی کادرفنی در این مدت همراه با فرآیند درمان در دستور کار دارم تا بدنم از فرم ایده‌آل خارج نشود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.