2

بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان‌

  • کد خبر : 47625
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان‌
سپاه عاشورا به مناسبت روز ۱۳ آبان بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش تبریزمن بیانیه سپاه عاشورا تبریز به شرح زیر است:

بسم الله الحمن الرحیم

رخدادها و حوادث تأثیرگذار ۱۳ آبان در سه مقطع خاص، بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضدامریکایی و استکبارستیزی ملت ایران بوده و نشان دهنده اهمیت راهبردی و تاریخ ساز این مصاف بزرگ است.

تبیین و تحلیل واقع‌بینانه و آینده‌نگرانه رویارویی «انقلاب اسلامی» و «نظام سلطه گر امریکا» از حساسیت ویژه دوره تاریخی حاضر حکایت می‌کند، به گونه‌ای که با قاطعیت می توان گفت: امروزه انگیزه و اراده استکبارستیزی در ملت ایران از دهه های گذشته بیشتر شده است و این به دلیل توالی نیرنگ ها و توطئه ها و خباثت های این رژیم جنایتکار بر علیه ملت های آزاده جهان بویژه ملت رشید ایران بوده است.

‘زنده ماندن’ و فراگیری شعار ‘مرگ برامریکا’ درفضای ملی، منطقه‌ای وحتی جهانی نشانگر پویایی ندای ابراهیمیِ خمینی بت شکن در روند حرکت ملت‌های حق طلب و استکبارستیز خواهد بود.

گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، در اردوگاه فکری و محاسباتی انقلاب اسلامی و نظام سلطه معیاری مؤثر و تعیین کننده در سنجش پایداری بر هویت گذشته به شمار می‌رود.

از سوی دیگر مقابله هوشمندانه با نقشه‌ها و توطئه‌های جدید امریکا نیازمند تمسک و پای بندی به همان منطق استواری است که امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ۴۴ سال گذشته در مصاف با ایالات متحده تعریف و تبیین کرده‌اند و ملت ایران براساس آن همچنان شعار ‘مرگ بر امریکا’ را زنده نگه داشته و موضع خود را در مبارزه بی امان با این جرسومه فساد قرار داده است.

سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و تکریم و تجلیل اراده و مجاهدت‌های تاریخ‌ساز و الهام‌بخش ملت غیور ایران در ستیز با شیطان بزرگ، بر حضور قاطع، حداکثری و دشمن شکن مردم ولایتمدار آذربایجانشرقی تاکید داشته و فرمول غلبه بر آشوب ها و ناآرامی های اخیر را حضور مردمی و سرکشیدن فریاد رسا بر علیه امریکا [به عنوان سرمنشا همه خباثت ها] در راهپیمایی ۱۳ آبان می داند.

از این رو فرزندان سپاهی و بسیجی ملت در سپاه عاشورا ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان، همراه و هم‌صدا با سایر اقشار مردم عاشورایی استان در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور منسجم و دشمن شکن خود را به نمایش خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.