2

امیر عبداللهیان: آقای بایدن! رفتار ریاکارانه را متوقف کنید

  • کد خبر : 47727
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
امیر عبداللهیان: آقای بایدن! رفتار ریاکارانه را متوقف کنید
وزیر امور خارجه در توئیتی در واکنش به اظهارات مداخه جویانه رییس جمهور آمریکا علیه کشورمان نوشت: آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!

به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان روز جمعه در توئیتی به اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره ایران پاسخ داد و نوشت: آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!

وی تاکید کرد: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران ، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته ای تلاش می کند.

جو بایدن رئیس جمهور آمرکا طی مداخله ای آشکار در امور داخلی کشورمان در میانه کارزار انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور و در حالی که رسانه رسمی آمریکایی نسبت به سلامت روانی وی ابراز تردید کرده است، با وعده آزادسازی ایران مدعی شد که مخالفان، به زودی موفق به رهاسازی خود خواهند شد.

وی در این کارزار گسترده برای جذب کمک مالی برای نماینده حزب دمکرات در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا با حضور چند تن که نوشته هایی در حمایت از معترضان ایران در دست داشتند، گفت: نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد. آنها (معترضان) بسیار زود، خود را رها خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.