2
امروز برگزار شد؛

راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران/انزجار مردم از دخالت غرب در امور ایران

  • کد خبر : 47667
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران/انزجار مردم از دخالت غرب در امور ایران
راهپیمایی گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی در دست، انزجار خود را از دخالت غربی‌ها در امور داخلی ایران اعلام کردند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم رسمی یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» صبح امروز (جمعه ۱۳ آبان ماه) مصادف با هفتمین روز شهادت جانسوز شهدای مظلوم شاهچراغ به صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور با شعار محوری «١٣ آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» آغاز شد. این مراسم به‌صورت همزمان در بیش از ۹۰۰ شهر کشور در حال برگزاری است.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در تهران نیز با حضور گسترده دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

غرفه‌هایی در مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است تا گروه‌های سرود تشکل‌های دانش آموزی به اجرای برنامه بپردازند.

در این مراسم شاهد برگزاری مسابقه‌ای برای نوجوانان تحت عنوان «یک جمله برای آرتین» هستیم.

مردم تهران در این مراسم شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر فتنه‌گر» سر دادند و ندای «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسینم» در راهپیمایی طنین انداز شد.

بیش از ۳۵۰۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس خبری مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند و در تهران نیز ۱۱۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۵۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی در حال پوشش مراسم هستند.

در بخشی از این مراسم بیانیه جمعی از پرسنل یگان ویژه نیروی انتظامی به دو زبان انگلیسی و فارسی در مورد ۱۳ آبان و تحولات جاری کشور قرائت شد و این بیانیه با شعار «زن، عزت و افتخار» به پایان رسید.

بسیاری از راهپیمایان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی مانند «پلیس ستون اصلی امنیت کشور است»، حمایت خود را از نیروی انتظامی و کسانی که امنیت کشور را تامین می کنند، اعلام کردند.

در ادامه این مراسم بیانیه تشکل‌های دانش آموزی قرائت شد که دانش آموزان در بیانیه خود بر ادامه مسیر استکبارستیزی تاکید کردند.

در مسیر راهپیمایی، غرفه‌های مسابقات و نقاشی کودکان و ایستگاه‌های صلواتی برپا شده است.

دانش‌آموزان کاریکاتور برخی از سران کشورهای غربی و عربی مانند «جو بایدن» را در اعتراض به دخالت این کشورها در امور داخلی ایران در دست دارند.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان بود و سپس راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه نماز جمعه حرکت کردند.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.