8

معاون وزارت بهداشت: فوق‌العاده خاص کادر سلامت در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی می‌شود

  • کد خبر : 47879
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
معاون وزارت بهداشت: فوق‌العاده خاص کادر سلامت در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی می‌شود
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: در زمینه فوق‌العاده خاص کادر سلامت، وزارت بهداشت آخرین نظرات اصلاحی و پیشنهاد خود را در قالب بسته مجددا تقدیم دولت کرده و امیدواریم در بودجه سال 1402 پیش بینی شود‌.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، بهروز رحیمی صبح امروز در جریان بازدید از بیمارستان دولتی شهدای شهرستان آبیک که با همراهی دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، معصومی فر معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان و علیجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان صورت گرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، حوزه بهداشت و درمان را از سخت ترین مشاغل و پیگیری تحقق فوق العاده خاص را استراتژی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برشمرد و اظهار کرد: رویکرد وزارت بهداشت توجه به حوزه پرسنل و رفاهی آنان و تبدیل وضعیت و ایجاد امنیت شغلی است که تلاش می کند با استفاده از ظرفیت دولت و مجلس در قالب لایحه و طرح، مشکل را برطرف کند.

وی افزود: مذاکرات خوبی با دولت و مجلس انجام شده تا نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان اقدام شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در زمینه فوق العاده خاص کادر سلامت  وزارت بهداشت آخرین نظرات اصلاحی و پیشنهاد خود را در قالب بسته مجددا تقدیم دولت کرده و امیدواریم در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شود و اتفاق خوب رقم بخورد.

رحیمی در خصوص اختصاص متخصصان بیهوشی و جراح به بیمارستان دولتی شهدای شهرستان آبیک با اشاره به اطلاع از این موضوع توسط معاونت درمان وزارت بهداشت توضیح داد: قطعا در توزیع متخصصان، تعدادی متخصص به بیمارستان شهدا اضافه و تا یک ماه آینده به منطقه اعزام می شوند.

وی افزود: امیدواریم مردم شهرستان آبیک به بیمارستان دولتی شهدا اعتماد کنند چرا که هم مرکز درمانی خوب و هم تجهیزات اولیه مناسبی دارد و با توجه به جمعیت ۶۵ هزار نفری شهر آبیک و ساکنین روستاها حتما اختصاص متخصصین تحقق می یابد.

کار ماده ۲۳ پروژه الحاقی بیمارستان شهدا در حال انجام است

معصومی فر معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص آخرین خبر از پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای شهرستان آبیک اذعان کرد: در سفر رئیس جمهور مقرر شد ماده ۲۳ پروژه الحاقی این  بیمارستان انجام و تسهیل شود که بلافاصله شروع کردیم.

وی افزود: در چند مرحله خیر قرار بود در زمینه پروژه الحاقی اقدام کند که تا مراحلی پیش رفت اما انجام نشد و به کلنگ زنی نرسید.

این مسئول تصریح کرد: کار ماده ۲۳ و بقیه روال پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدای شهرستان  آبیک در حال انجام است تا بودجه برای آن تخصیص یابد.

نیاز مبرم بیمارستان شهدا به متخصصین بیهوشی و جراح

علی علیجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک هم در حاشیه این بازدید با اشاره به نیاز مبرم بیمارستان دولتی شهدا به متخصصین بیهوشی و جراح، گفت: مادران باردار یا به بیمارستان کوثر قزوین اعزام می شوند که مخاطره آمیز است و یا بیمار با رضایت خود به بیمارستان های هشتگرد و نظرآباد استان البرز می رود.

وی افزود: دو اتاق عمل فعال داریم که با اختصاص متخصص بیهوشی و جراح، عمل های جراحی زنان هم در بیمارستان شهدا انجام می شود و هم بیماران ترومایی با توجه به تردد زیاد در اتوبان و وقوع تصادفات می توانند در بیمارستان بستری و درمان شوند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.