3

۱۱ نفر از عوامل اصلی حمله به پلیس در کرج دستگیر شدند/ بازداشت عاملان شهادت شهید عجمیان

  • کد خبر : 47913
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
۱۱ نفر از عوامل اصلی حمله به پلیس در کرج دستگیر شدند/ بازداشت عاملان شهادت شهید عجمیان
فرماند‌ه انتظامی استان البرز گفت: ۱۱ نفر از عوامل اصلی حمله به پلیس در جریان اغتشاش روز پنجشنبه در کرج حین خرو‌ج از مرز دستگیر شدند.

به گزارش تبریزمن به نقل از تسنیم، سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به حمله عده‌ای اغتشاشگر در روز پنجشنبه هفته گذشته به پلیس در کرج اظهار داشت: ۱۱ نفر از عوامل حمله به عوامل فراجا و خودروی پلیس در آزاد‌راه کرج ـ قزوین که در روز پنجشنبه در آشوب‌های خیابانی صورت گرفته بود، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد ‌قصد خروج از کشور را داشتند، افزود: با همکاری یکی از استان‌های غربی ‌‌تعداد ۹ نفر از آنها قبل از خروج از مرز دستگیر شدند.

بازداشت تعدادی از عوامل شهادت نیروی بسیجی در کمال‌شهر کرج

حسین فاضلی هریکندی رئیس‌کل دادگستری استان البرز نیز اظهار کرد: تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه‌بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح‌الله عجمیان در روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در کمال‌شهر کرج نقش داشتند با دستورات قاطع قضایی، توسط اداره‌کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است و جزئیات بیشتر پرونده به‌زودی اعلام می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه بلافاصله بعد از حوادث روز پنجشنبه،  طی تماس تلفنی دستور اکیدی برای شناسایی و بازداشت عواملی که در شهادت بسیجی شهید عجمیان نقش داشتند صادر کرد که در راستای اجرای این دستور اقدامات لازم انجام می‌شود و دستگاه قضایی با رعایت مقررات قانونی نسبت به شناسایی و مجازات تمامی عوامل اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.