3

پرش تاریخی شاخص بورس/ نماگر ۴۴ هزار واحد رشد کرد

  • کد خبر : 47919
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
پرش تاریخی شاخص بورس/ نماگر ۴۴ هزار واحد رشد کرد
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۴ هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۸ میلیارد و ۶۳۳ میلیون سهم و حقّ تقدم به ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۹۷۶ میلیارد تومان در بیش از ۳۵۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴۴ هزار و ۷۸۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۲۴ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های کابل البرز، تأمین سرمایه نوین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۶۲ میلیون ورقه به ارزش ۵ هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان در ۲۲۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۷۰۵ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های تأمین سرمایه دماوند، بیمه سامان و مبین وان کیش بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.