7

تاریخچه تقابل‌های ایران و برزیل در فوتبال ساحلی

  • کد خبر : 48048
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
تاریخچه تقابل‌های ایران و برزیل در فوتبال ساحلی
تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و برزیل در رقابت‌های رسمی ۵ بار مقابل هم به میدان رفتند که کفه ترازو به سمت برزیل سنگینی می‌کند.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز(یک‌شنبه) در فینال جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ امارات به مصاف تیم ملی برزیل می‌رود.

ایران و برزیل در حالی به فینال این بازی‌ها صعود کرده‌اند که در دیدارها قبلی خود مقابل حریفان‌شان در این رقابت‌ها شکستی نداشته‌اند.

برنده این نبرد حساس میان ایران و برزیل می‌تواند تعداد قهرمانی‌های خود در جام بین قاره‌ای را به عدد ۴ برساند و همراه با روسیه تبدیل به پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شود.

ایران و برزیل در ادوار مختلف جام بین قاره‌ای و جام جهانی ۵ بار با همدیگر دیدار کرده‌اند که در ادامه به مرور این نتایج می‌پردازیم:

ایران یک – برزیل ۴

در جام جهانی ۲۰۱۳ ایران و برزیل در دور گروهی در کشور تاهیتی به میدان رفتند که برزیل به پیروزی قاطعانه دست یافت. در این دوره برزیل به مقام سوم دست یافت و ایران در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.

ایران ۴ – برزیل ۴ (پیروزی ایران در پنالتی)

ایران برزیل در سال ۲۰۱۳ در مرحله گروهی به میدان رفتند که ساحلی‌بازان ایران در وقت‌های معمول مقابل تیم قدرتمند برزیل به تساوی ۴ بر ۴ دست یافتند و در نهایت در پنالتی‌ها به پیروزی رسیدند. نکته جالب این که علی نادری، سرمربی تیم ملی ایران و محمد احمدزاده، از بازیکنان باتجربه تیم ملی فعلی در اولین دیدار ایران و برزیل در جام بین قاره‌ای از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده بودند.

ایران در سال ۲۰۱۳ به اولین مقام قهرمانی خود در جام بین قاره‌ای دست یافت.

ایران ۳ – برزیل ۴

تیم‌های ملی ایران و برزیل در جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال در دور گروهی به میدان رفتند که حاصل این رقابت نزدیک برتری ۴ بر ۳ برزیل بود. از این گروه برزیل و ایران به عنوان تیم اول و دوم صعود کردند و اسپانیا حذف شد. هر دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت‌ها کنار رفتند.

ایران ۲ – برزیل ۶

در فینال جام بین قاره‌ای ۲۰۱۶ ایران و برزیل به میدان رفتند که این بار برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم دنیا موفق به پیروزی ۶ بر ۲ شد و جام قهرمانی را به خانه برد و ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

ایران ۴ – برزیل ۶

این دو تیم در سال ۲۰۱۷ نیز در نیمه نهایی جام بین قاره‌ای به میدان رفتند که حاصل این رقابت هم برتری ۶ بر ۴ برزیل بود. در پایان این دوره برزیل اول و ایران سوم شدند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.