3

واکنش معاون استاندار کرمان نسبت به تقطیع سخنانش توسط شبکه‌های معاند/با حمله ترکیبی دشمن مواجه هستیم

  • کد خبر : 47983
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
واکنش معاون استاندار کرمان نسبت به تقطیع سخنانش توسط شبکه‌های معاند/با حمله ترکیبی دشمن مواجه هستیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به تقطیع سخنانش توسط شبکه‌های معاند واکنش نشان داد و گفت: جنس و مخاطب فتنه اخیر متفاوت است و با حمله ترکیبی دشمن مواجه هستیم.

به گزارش تبریزمن، رحمان جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کرمان پیرامون سؤوالاتی که جامعه می‌پرسد که علی‌رغم محدودیت اینترنت و دستگیری لیدرهای اغتشاشات و آمدن مردم به کف خیابان برای دفاع از نظام، چرا هنوز آشوب‌ها ادامه دارد، اظهار داشت: جنس و مخاطب این فتنه متفاوت است، یک نوجوان هیجان‌زده را فردی تحریک می‌کند کف خیابان می‌آید.

وی ادامه داد: جنس حمله دشمن هیبریدی (ترکیبی) است و همه ظرفیت‌های خود را پای کار آورده و مقام معظم رهبری ناظر به این اتفاقات هشدارهایی دادند و خطرناک‌تر از تحریم، تحریف را دانستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نسبت به اینکه دهه‌هشتادی‌ها شگفتی‌ساز هستند، تصریح کرد: به‌واسطه اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند«اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، نابودی اسرائیل توسط این نسل رقم خواهد خورد.

لازم به ذکر است: رحمان جلالی ابتدای سخنانش اشاره به سؤوال جامعه دارد و می‌گوید: جامعه می‌پرسد «چرا با وجود محدودیت اینترنت و دستگیری لیدرهای اغتشاشات بازهم آشوب‌ها ادامه دارد»، و در ادامه، چرایی آن را توضیح می‌دهد، اما شبکه‌های معاند سؤوال جامعه را به رحمان جلالی نسبت می‌دهند و بخش دوم سخنان وی را که توضیحاتش در خصوص حمله ترکیبی دشمن بوده را تقطیع می‌کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.