2

کشته شدن سه زن و یک کودک در تیراندازی در فلوریدا

  • کد خبر : 47980
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۱۵
کشته شدن سه زن و یک کودک در تیراندازی در فلوریدا
در پی حادثه تیراندازی بامداد جمعه در ایالت فلوریدا سه زن و یک دختر بچه چهارساله کشته شدند.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، یک آمریکایی در ایالت فلوریدا طی تیراندازی چهار نفر را به کام مرگ کشاند که یکی از قربانیان دختر بچه چهار ساله بوده است. بر اساس گفته پلیس آمریکا، در این حادثه یک کودک پنج ساله نیز مجروح شده است.

این جوان ۲۳ ساله آمریکایی بامداد روز جمعه حدود ساعت ۴ بامداد و پس از آنکه با نامزد خود به مشاجره پرداخته اقدام به تیراندازی به وی و خانواده‌اش کرده است.

یکی از مجروحان این حادثه که توانست از محل حادثه بگریزد به خانه یکی از همسایگان رفته و از آنجا با پلیس تماس گرفته است.

زمانی که پلیس به محل حادثه رسید با جسد بی جان سه زن و یک کودک مواجه شد که به دلیل اصابت گلوله به سرش کشته شده بود.

عامل این حادثه نیز اقدم به تیراندازی به خود می‌کند اما نجات پیدا کرده و به نزدیک‌ترین بیمارستان به محل حادثه اعزام شده است.

در این حادثه، نامزد عامل این حادثه، خواهر ۲۸ ساله‌‌اش و مادر ۴۹ ساله‌اش کشته شده و خواهر زاده آنها که در شب وقوع حادثه در خانه آنها بوده کشته شدند.

 آزاد بودن خرید و فروش و حمل سلاح گرم در آمریکا هر هفته جان چند نفر را در این کشور می‌گیرد. مقایسه آمارهای خشونت با سلاح میان آمریکا و کشورهای دیگر جهان ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد. در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است.  با آنکه آمریکا حدود پنج درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتارهای جمعی با سلاح می‌شوند را در خود جای داده است.

درباره دلایل این موضوع تاکنون تحلیل‌های مختلفی ارائه شده اما آزادی حمل سلاح توسط شهروندان اغلب مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل ایجادکننده این مشکل دانسته می‌شود. بر اساس گزارش مرکز تحقیقات کنگره آمریکا آمریکایی‌ها صاحب حدود نیمی  (۴۸ درصد)  از کل ۶۵۰ میلیون قبضه سلاح غیرنظامی موجود در سراسر دنیا هستند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.