2

واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به شایعه پاداش سانتافه و حضور عضو بازداشتی در جلسه

  • کد خبر : 47991
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۰۹
واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به شایعه پاداش سانتافه و حضور عضو بازداشتی در جلسه
سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نسبت به شایعه پاداش سانتافه به اعضای تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، احسان اصولی بعد از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاید بتوان گفت که بیش از سه سال گذشت که اولین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به شکل کامل برگزار شد و تمام اعضا در این جلسه حضور داشتند. دو نایب رئیس را از ابتدایی که آمدیم در هیأت رئیسه نداشتیم. این دوره هم بعد از ۸ شهریورماه ترکیب هیأت رئیسه کامل شد که این را به فال نیک می‌گیریم.

*موسوی تا پایان مدت دوره هیات رئیسه حضور خواهد داشت

وی افزود: خانم موسوی هم به عنوان نایب رئیس سوم و رئیس کمیته بانوان در جلسه حضور پیدا کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه خانم موسوی به حضورش در هیأت رئیسه فدراسیون ادامه می‌دهد، گفت: بله، بحث‌ دیگر ایشان که شخصی است و خودشان توضیح می‌دهند اما حضورش ایشان از باب اساسنامه فدراسیون فوتبال و بلاتصدی شدن این پست منتفی شد و ان‌شاءالله که تا پایان دوره با حضور ایشان در خدمت‌شان هستیم.

*انتخاب سرمربی امید در دستور جلسه قرار نداشت

اصولی در مورد دستور جلسه امروز اظهار داشت: دستور جلسه امروز ۱۰ مورد بود که انتخاب سرمربی تیم امید در این دستور جلسات قرار نداشت. بیشتر در خصوص بحث‌های مالی، صورت‌های مالی، آیین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال، بحث مفصلی در مورد بودجه داشتیم. در خصوص آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر گزارش‌های مفصلی ارائه شد و نقطه‌نظرات اعضای هیأت رئیسه در مواردی که الزام بود اخذ شد. کار بسیار سنگین، پرحجم و پیچیده‌ای را فدراسیون فوتبال برای این رویداد بزرگ انجام می‌دهد. حوزه‌های مختلف هم گزارش‌های خود را ارائه کردند. در مورد مسائل اداری و حوزه‌های اجرایی هم بحث‌هایی شد.

*در صورت های مالی فدراسیون در دو سال مالی گذشته ابهاماتی وجود دارد

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه مهم‌ترین موضوعی که در این جلسه بحث شد در چه مورد بود، زیرا اعضای هیأت رئیسه در جلسه ۱۰ خرداد که منجر به عزل عزیزی خادم شد قرار شد صورتجلسه‌ای را آماده کرده و به مجمع ارائه دهند، گفت: صورت‌های مالی فدراسیون در دو سال مالی گذشته گزارش حسابرس مستقلی که تعیین شده بود، ارائه نشده بود، ابهامات و مسائلی در آن وجود داشت. هیأت رئیسه در دوره جدید هم روی این موضوع تمرکز کرد. بندها و ایراداتی که حسابرس محترم داشت مرتفع شد چون سال مالی فدراسیون از یک مرداد شروع می‌شود تا اول تیر. این دوره فدراسیون هم از ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ آغاز شده است که صورت‌های مالی ترکیبی وجود دارد که بخشی از آن مربوط به هیأت رئیسه قبل است و چهار ماه آن مربوط به این دوره جدید است که مربوط به سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ است. لازم بود این موضوعات تفکیک شود. حسابرسی لازم انجام شود. قرار شد پس از رفع اشکالات خزانه‌دار محترم فدراسیون صورت‌ها را برای نهایی شدن ارسال کند. امیدوارم هرچه زودتر این گزارش آماده شده تا به مجمع عمومی فدراسیون ارائه شود. تا این دو صورت مالی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ و ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ به مجمع عمومی فدراسیون ارائه شود.

*حضور نکونام در تیم ملی منتفی شد

وی در مورد اینکه حضور نکونام در تیم ملی منتفی شد، گفت: بله، این موضوع از ناحیه فدراسیون فوتبال هم منتفی است و رئیس فدراسیون فوتبال هم این موضوع را اعلام کرد. آقای کی‌روش دستیار ایرانی دیگری را مورد نظر دارند که با او صحبت شده و کارهایش در حال انجام است.

*مارکار آقاجانیان به عنوان دستیار ایرانی به کادرفنی اضافه می شود

اصولی در مورد اینکه این دستیار جدید مارکار آقاجانیان است، گفت: به احتمال زیاد، گفت‌وگوها و مباحثش در حال انجام است. همانطور که رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری‌اش گفت یک دستیار ایرانی به کادر فنی اضافه می‌شود که از بازی اول هم حضور دارد.

* باید یک آئین نامه درباره موضوع پاداش های تیم ملی آماده شود

سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد پاداش ملی‌پوشان گفت: در جلسه قبلی هم عرض کردم باید یک آیین‌نامه آماده شود تا موضوع پاداش‌ها در سطوح مختلف در آن دیده شود.

*درباره پاداش خودروی سانتافه چیزی نمی دانم

وی در مورد اینکه پاداش خودروی سانتافه به ملی‌پوشان دروغ است، عنوان کرد: من نمی‌دانم.

*برای اجرایی کردن موضوع VAR باید از یک نقطه شروع کنیم

اصولی در مورد اینکه لحن صحبت شما بعد از جلسه گذشته باعث دلخوری مدیرعامل باشگاه تراکتور شد، اظهار داشت: من فقط آن چیزی را که در جلسه مصوب می‌شود به بهترین نحو منتقل می‌کنم. ما برای اجرایی کردن موضوع VAR باید از یک نقطه‌ای شروع کنیم و بابت اجرایی شدن این موضوع باید تصمیماتی بگیریم که هم جنبه پاداش،‌ تشویق و ترغیب داشته باشد و هم جنبه بازدارندگی کاملی داشته باشد. این موضوعی بود که هیأت رئیسه مصوب کرده بود و من آن را خدمت شما عرض کردم. از هم‌اکنون هم این موضوع را می‌گوییم که دوستان به فکر باشند. مساعدت‌ها و کمک‌هایی که از جانب فدراسیون مهیا باشد حتی باشگاه‌ها می‌توانند به ما پیشنهاد بدهند.

*برای اجرای سیستم VAR در فوتبال مصمم هستیم

وی افزود: موضوعاتی غالباً مدیران عامل باشگاه‌‌های لیگ برتری ما می‌گویند نبود VAR در رقابت‌های باشگاهی است که این را باید حل کنیم از طرف دیگر این تجهیزات متعلق به ورزشگاه است. تجهیز ورزشگاه‌ها هم با باشگاه‌ها است. بنابراین چه راه‌حلی پیشنهاد می‌کنند. این می‌طلبد دوستان ما در باشگاه‌ها از الان خیلی جدی به این موضوع فکر کنند. زمانی هم بحث فروش بلیت الکترونیک، گیت‌ها و صندلی‌های شماره‌دار وجود داشت. موضوعاتی مشابه همین مسئله شکل گرفت. خواهشم این است که دوستان این حقیقت را بپذیرند و دوستان بدانند که ما برای اجرای سیستم VAR در فوتبال مصمم هستیم. این خواسته باشگاهداران، بازیکنان، مربیان و هواداران فوتبال است.

*تدابیر لازم برای ایجاد آرامش تیم ملی در قطر دیده شده است

سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه در اردویی که تیم ملی در اتریش داشت برخی خبرنگاران خارجی حاشیه‌هایی برای تیم ملی درست کردند و آیا در قطر آرامش برای تیم ملی فراهم خواهد شد، عنوان کرد: بله، تدابیر لازم دیده شده است این موضوع از موضوعاتی است که مفصل درباره آن بحث شده است.

اصولی در مورد اینکه قرار است آن هتل بخش‌های دیگرش پملپ شود، گفت: مکاتباتی در حال انجام است. این جزو پروتکل‌هایی است که فیفا برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی دیده است و شامل تیم ملی ما هم خواهد شد. پیگیری‌ها و مکاتباتی ا نجام شده است و حقوق حقه تیم ملی‌مان که باید در شرایطی آرام و به دور از تنش و دغدغه آماده شود به طور کامل پیگیری خواهیم کرد.

*برای انتخاب حامی مالی تیم ملی فراخوان دادیم

وی در مورد اینکه بحث حامی مالی به کجا رسید، گفت: فراخوان آن داده شده است. در این کارها باید یکسری ضوابط، مقررات و آیین‌نامه‌های معاملاتی باید طی شود و بدون آن انجام کار امکانپذیر نیست. ان‌شاءالله به زودی آن را هم اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=47991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.