3

اهانت آشکار ایران اینترنشنال به اعتقادات ملت ایران؛ “واقعه کربلا مزخرف و پروپاگانداست!”

  • کد خبر : 48210
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
اهانت آشکار ایران اینترنشنال به اعتقادات ملت ایران؛ “واقعه کربلا مزخرف و پروپاگانداست!”
شبکه سعودی ایران اینترنشنال در مصاحبه با یکی از فعالان اپوزیسیون، در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) را پروپاگاندا و دعوای خانوادگی دانست!

به گزارش تبریزمن به نقل از تسنیم، شبکه سعودی ایران اینترنشنال، در مصاحبه با شخصی به‌نام لادن بازرگان که از فعالان اپوزیسیون در خارج کشور است، در توهینی آشکار به اعتقادات مذهبی مردم ایران، واقعه کربلا و شهادت امام حسین(ع) و حضرت علی‌اصغر را پروپاگاندا و دعوای خانوادگی دانسته از واژه مزخرف برای اسائه ادب استفاده کرد!

این شبکه که در هفته‌های گذشته تعارف را در دفاع از اغتشاشات و آشوب‌های داخل کشور کنار گذاشت و با دعوت از چهره‌های تجزیه‌طلب و تروریست، تریبون آنها شد، حالا تعارف را در مسائل اعتقادی و مذهبی نیز کنار می‌گذارد و رسماً به باورهای مردم اهانت می‌کند.

صبح امروز نیز فایلی صوتی از مجری شبکه بی‌بی‌سی منتشر شد که به‌نحو بی‌پرده‌ای از هدف تکه تکه و تجزیه شدن ایران سخن می‌گفت و تأکید می‌کرد که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه ایران است!

شبکه‌های فارسی‌زبان در روزهای گذشته، با هرچه رادیکال‌تر کردن فضا برای گرم نگه‌داشتن آتش اغتشاشات، ماهیت واقعی خود در عناد با تمامیت ارضی و باورهای مردم ایران را افشا کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.