4

بورس کالا جزئیات پذیرش تارا و پژو ۲۰۷ را اعلام کرد

  • کد خبر : 48207
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
بورس کالا جزئیات پذیرش تارا و پژو ۲۰۷ را اعلام کرد
با صدور ٢ اطلاعیه جداگانه جزئیات پذیرش تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا اعلام شد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری فارس، امیدنامه پذیرش دو خودروی سواری پژو ۲۰۷ و تارا تولیدی شرکت ایران خودرو در سایت رسمی بورس کالای ایران قرار گرفت.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران در ۲ اطلاعیه جداگانه اعلام کرد: پذیرش خودرو سواری پژو ۲۰۷ و تارا متعلق به ایران خودرو پس از بررسی مدارک و مستندات در یک‌صد و چهل و چهارمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران به تصویب رسید.

در امیدنامه خودروی پژو ۲۰۷ آمده است: حداقل درصد عرضه در بورس کالا، ۱۰۰ درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا، شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) معادل ۵۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه پژو ۲۰۷ معادل ۱۰۵ هزار دستگاه است.

همچنین در امیدنامه خودروی تارا آمده است‌ حداقل درصد عرضه در بورس کالا، ۱۰۰ درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا‌ شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) معادل ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه تارا معادل ۶۷ هزار دستگاه است.

طی هفته‌های گذشته چندین بار ورود این دو خودرو به بازار سرمایه تایید و تکذیب شد و در نهایت طبق گفته رئیس سازمان بورس این دو خودرو به بورس کالا خواهند آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.