1

واکنش ضرغامی به اظهارات بایدن: تو خودت در بند هستی چه کسی را می‌خواهی آزاد کنی؟

  • کد خبر : 48123
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
واکنش ضرغامی به اظهارات بایدن: تو خودت در بند هستی چه کسی را می‌خواهی آزاد کنی؟
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به سخنان رئیس جمهور آمریکا درباره ایران واکنش نشان داد.

به گزارش تبریزمن، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری عصر امروز در مراسم گرامیداشت «سیزدهم آبان» در دانشگاه شریف، اظهار داشت: اگر من نقطه نظری درباره محدودیت ها، فیلترینگ ها و مدیریت شبکه های اجتماعی دارم که دارم با صراحت در شورای عالی فضای مجازی می گویم ولی در پایان نظر شورا را قبول می‌کنیم.

وی افزود: امید دارم که فضای مجازی با همه تصمیماتی که گرفته می شود روز به روز بتواند زمینه وسیع تری را برای آزادی اندیشه و ابراز عقیده در کشور فراهم کند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه بزرگترین منکر، زیر سوال بردن دین و بدبین کردن مردم نسبت به دین است، گفت: من می‌گویم اگر امر به معروف آن چیزی است که شما می گویید که نه معروف را می شناسید و نه روش تبلیغ آن را می شناسید و به دین لطمه می زنید. نه در خصوص حجاب که در خیلی از جاهای دیگر هم همین طور است.

ضرغامی تصریح کرد: شما منکر را نمی شناسید و با منکرانه ترین روش با آدم ها برخورد می کنید بعد می گویید من نهی از منکر می کنم. امر به معروف روی چشم ماست ولی مردم این امر به معروفی که در ستاد انجام می شود را نمی‌خواهند

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا قانون اساسی را سال به سال عوض نمی کنند، بیا نداشت: بسیاری از معضلات کشور به قانون اساسی ربطی ندارد مربوط به روش هاست.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری تاکید کرد: زمانی که من رئیس صدا و سیما بودم ماهواره خلاف قانون بود و نیروی انتظامی با ورود به خانه های مردم دیش های ماهواره را جمع می کرد. یک روزی رهبری به من گفتند از قول من بگویید به هیچ وجه دیگر وارد خانه های مردم نشوید بالای پشت بام خانه ها نروند و و این کار را انجام ندهند.

ضرغامی ادامه داد: این قانون هنوز وجود دارد ولی مجلس باید آن را جمع کند. عملا این قانون متروکه است ولی رهبری این را فرمودند و ما اعمال کردیم و دیگر این اتفاق نیفتاده است. طبق قانون جریمه بی حجابی در قانون ۵ تا ۵۰ هزار تومان است ولی الان دیگر ۵ هزار تومانی کم پیدا می شود. ما بعضی از حوزه ها را به راحتی می توانیم حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات مورد تایید کامل من نیست، گفت: من خودم زخم خورده انتخابات ریاست جمهوری هستم ولی سکوت کردم اصلا برای من دلیل عدم احراز مشخص نبود و نیست. حتما ما باید از انتخابات گذشته درس بگیریم و باید اصلاحات در روش های انتخاباتی صورت بگیرد تا شور انتخاباتی بیشتر شود.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: ضدانقلاب حتی به گوگوش هم اعتراض کرد که چرا آواز می‌خوانی و با ما همراه نمی‌شوی و به نظام فحش بدهی ؟. یک بار یک مرزبندی توسط رهبر انقلاب اعلام شد، سلطنت طلب،  تجزیه طلب و ضدانقلاب مشخص هستند کسی با آنها نیست خودشان را می کشند ولی خبری نیست.

ضرغامی به اظهارات بایدن واکنش نشان داد و بیان داشت: تو خودت در بند هستی چه کسی را می‌خواهی آزاد کنی؟.

وی با بیان اینکه فساد در ایران شاید نظام‌مند باشد ولی سیستماتیک نیست، تاکید کرد: اگر معنی سیستماتیک این است که کل نظام  فاسد است هرگز این طور نیست.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.