6

توضیحات دادستان زاهدان در مورد پرونده “خدانور لجه‌ای”

  • کد خبر : 48597
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
توضیحات دادستان زاهدان در مورد پرونده “خدانور لجه‌ای”
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در خصوص انتشار تصویر فردی به نام «خدانور لجه‌ای» در فضای مجازی گفت: طبق گزارش‌ها خدانور لجه‌ای قبلا به اتهام شرکت در ۱۶ فقره سرقت به زندان زاهدان معرفی شده بوده است.

به گزارش تبریزمن  به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، مهدی شمس آبادی در رابطه با انتشار تصویر فردی به نام خدانور لجه‌ای در فضای مجازی اظهار داشت: طبق گزارش‌ها صادق کبدانی فرزند علی با نام مستعار خدانور لجه‌ای قبلا به اتهام شرکت در ۱۶ فقره سرقت به زندان زاهدان معرفی شده و برای وی در دستگاه قضایی پرونده تشکیل شده بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: این فرد تبعه افغانستان و به یاغی معروف بوده است. لجه‌ای که سابقه چندین فقره سرقت داشته در تاریخ دهم مهر ماه در جریان یک درگیری کشته شده است.

وی بیان کرد: در روز ۱۰ مهر ماه که این فرد کشته شده هیچ درگیری و اغتشاشی در سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان گزارش نشده است. چگونگی کشته شدن لجه‌ای در دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان در حال بررسی است.

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان نیز از برخورد قضایی با ماموری که اقدام به دستبند زدن به میل پرچم این سارق مسلح کرده از جهت عدم رعایت حفظ حقوق شهروندی خبر داد.

حسینعلی میر گفت: این ماجرا که سوژه رسانه‌های معاند شده مربوط به چند ماه قبل است که فرد دستگیر شده سارقی مسلح بوده اما به سبب اینکه حقوق شهروندی رعایت نشده با ماموری که وی را به میله بسته و اقدام به تصویر برداری کرده برخورد قضایی و قانونی انجام و پرونده مختومه شده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.