14

ثبت نام ۸۸۰ هزار نفر در کنکور ۱۴۰۲/ مهلت ثبت نام تمدید نمی‌شود

  • کد خبر : 48591
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
ثبت نام ۸۸۰ هزار نفر در کنکور ۱۴۰۲/ مهلت ثبت نام تمدید نمی‌شود
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر عدم تمدید مهلت ثبت‌نام مرحله اول کنکور 1402 از پایان این زمان تا امشب خبر داد و گفت: تا کنون ۸۸۰ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش تبریزمن، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ به دلخواه خود می‌­توانند در یک یا هر دو آزمون شرکت کنند، کارنامه صادره برای نمره کل داوطلب در هر آزمون تا ۲ سال معتبر و برای انتخاب رشته و پذیرش در دانشگاه قابل استفاده است. افزود: ثبت نام برای مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ از ۸ آبان آغاز شده است و پس از ارائه فرصت مجدد، امشب چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.

وی گفت: تا کنون بیش از ۸۸۰ هزار داوطلب در سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور هنر و زبان‌های خارجی، آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرده‌اند.

کریمیان با بیان اینکه دروس عمومی در آزمون کنکور سراسری مورد امتحان به صورت تستی نخواهد بود و به جای آن نمرات دروس عمومی بصورت سوالات تشریحی در معدل امتحانات نهائی وزن مشخصی خواهد داشت، افزود: در آزمون کنکور سراسری صرفا دروس اختصاصی در هر گروه آزمایشی مورد امتحان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.