1
راستینه:

تفکیک وزارت صمت در شرایط فعلی کارساز نیست

  • کد خبر : 48783
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
تفکیک وزارت صمت در شرایط فعلی کارساز نیست
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: تفکیک وزارتخانه‌هایی چون راه و شهرسازی یا وزارت صمت در شرایط فعلی کارساز نیست، چرا که مسائل این وزارتخانه‌ها مربوط به تفکیک یا انتزاع نیست.

به گزارش تبریزمن، حمد راستینه در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از ابقای سید رضا فاطمی امین، گفت: فاطمی امین در چند ماهی که پس از مطرح شدن ماجرای استیضاحش گذشته است، اقدامات قابل توجه و تحولی خوبی را انجام داده است.

وی بیان کرد: امید است وزارت صمت بتواند با برطرف کردن دغدغه‌های نمایندگان و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه درباره مدیریت بازار، تحول در صنعت خودروسازی، تحول در تولید قطعه سازی کشور و حرکت به سمت حمایت از تولید داخلی وظایف خود را به خوبی انجام دهد و وزیر صمت به اعتماد مجدد نمایندگان با عملکرد خود پاسخ دهد.

راستینه در پاسخ به این سوال که تکلیف وزارتخانه‌هایی چون صمت و راه و شهرسازی چه خواهد شد، گفت: طرح‌های مختلفی درباره تفکیک وزارتخانه‌ها مطرح شده است، اما از آنجایی که بر اساس قانون برنامه ششم باید به سمت کوچک سازی دولت برویم، معتقد هستیم که گسترش دولت تنها راهکار حل مشکلات نیست.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ممکن است جایی ضرورت داشته باشد و شرایط ایجاب کند که چنین اقدامی صورت گیرد، طبیعی است که در چنین مواردی باید اقدام مذکور حتی علیرغم مغایرت با کوچک سازی دولت انجام شود. اینکه در گذشته تجربه‌ای داشته‌ایم که بر اساس نتایج آن اقدام درست و کارساز نبوده است، به معنای آن نیست که هر جا مشکلی ایجاد شد، راهکار حل آن ادغام و یا تفکیک مجدد است.

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسد درباره مسائل فعلی وزارتخانه‌ها باید رسیدگی مبنایی صورت گیرد. من فکر می‌کنم تفکیک وزارتخانه‌هایی چون راه و شهرسازی یا وزارت صمت در شرایط فعلی کارساز نیست، چرا که مسائلی که در این وزارتخانه‌ها با آنها مواجه هستیم مربوط به تفکیک یا انتزاع بخش‌های مختلف نمی‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.