4
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی:

امسال ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور تولید می‌شود

  • کد خبر : 48702
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
امسال ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور تولید می‌شود
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: به همت تلاشگران شرکت تراکتورسازی ایران در سال‌جاری در نظر داریم حدود 35 هزار دستگاه انواع تراکتور را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کنیم.

به گزارش تبریزمن، مصطفی وحیدزاده، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی اظهار کرد: تراکتورسازی طی یک سال اخیر گام‌های توسعه‌ای را در بخش‌های مختلف به پشتوانه پرسنل توانمند، متخصص و مهم‌تر از همه غیرتمند برداشته است.

وی افزود: تصمیم برای افزایش تولید تراکتور از ۲۲ هزار به ۳۵ هزار دستگاه نیز در همین زمینه و با همین نگرش برنامه‌ریزی شده اما باید در نظر گرفت که تولید ۳۵ هزار دستگاه تراکتور صرفاً تولید یک محصول را شامل نمی‌شود بلکه اقدامی بزرگ است که برای محقق شدن آن باید افزایش تولید در تک‌تک قطعات و فرآیندها صورت گیرد و باید زیرساخت‌هایی برای این منظور تعریف شود.

وحیدزاده تاکید کرد: خوشبختانه این مهم در تراکتورسازی ممکن شد و همزمان با افزایش تولید، زیرساخت‌ها و زمینه‌ها هم تعریف و عملیاتی شد که در کمتر مجموعه‌ای می‌توان همزمانی تولید را با فرآیند تعریف زیرساختی برای کوچک‌ترین تغییر را مشاهد کرد اما افزایش تولید تا سقف ۳۵ هزار دستگاه با این روند در تراکتورسازی کلید خورد و منتج به نتیجه شد.

وی با اشاره به افزایش تولید کابین در شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی گفت: افزایش تولید این آپشن استراتژیکی برای محصول نهایی تراکتور در راستای مشتری مداری صورت گرفت به‌طوریکه رقم تولید یک دستگاه در هفته به ۲۰ دستگاه در روز رسیده است.

عضو هیات مدیره گروه صنایع تراکتورسازی از شرکت خدمات صنعتی به عنوان مهم‌ترین تامین‌کننده قطعات این مجموعه نام برد و بیان داشت: خدمات صنعتی علاوه بر تامین قطعات گروه در عرصه تولید، محصول مهمی همچون بکهو لودر را تولید و عرضه می‌کند که اخیراً به منظور ارتقاء کیفیت این محصول و به‌روزرسانی تکنولوژی این وسیله مهم صنعتی، گام‌های موثری برداشته شده است.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه از خدمات حسن بدری تقدیر و یوسف دادگر به عنوان مدیرعامل خدمات صنعتی تراکتورسازی معرفی شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.