6

سازمان زمین‌شناسی به «پنجره واحد دولت هوشمند» متصل شد

  • کد خبر : 48654
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۱۰
سازمان زمین‌شناسی به «پنجره واحد دولت هوشمند» متصل شد
سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با در دسترس قرار دادن پنج خدمت اصلی خود بر روی پرتال سازمان در قالب پنجره واحد به پنجره واحد دولت هوشمند متصل شد.

به گزارش تبریزمن از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، بر اساس بند (و) تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، همه دستگاه‌های اجرایی کشور که دارای خدمات عمومی هستند، مکلف شده‌اند پنجره واحد خدمات هوشمند خود را راه‌اندازی کرده و دست‌کم یک سوم از خدمات پرکاربرد خود را به صورت هوشمند از طریق پنجره واحد دستگاه ارائه دهند.

سپس پنجره واحد دستگاه را به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به آدرس https://my.gov.ir متصل کنند تا متقاضیان از این پس با یک بار احراز هویت و به صورت یکپارچه بتوانند از خدمات همه دستگاه‌ها به صورت الکترونیک بهره‌مند شوند.

در همین راستا سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور نیز پنج خدمت اصلی خود شامل تولید و ارائه داده‌های علوم زمین، تولید نقشه‌ها و گزارش‌های اکتشافی، تولید و ارائه داده های سیستماتیک علوم زمین و اکتشافات ذخایر معدنی، ارائه خدمات آزمایشگاه های علوم زمین و ارائه خدمت موزه علوم زمین را بر روی پرتال سازمان به آدرس GSI.IR در قالب پنجره واحد تجمیع و به صورت الکترونیکی در بخش میزخدمت در دسترس متقاضیان قرار داده است.

همچنین با با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش متخصصان امر، ‌پنجره واحد دستگاه را به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» متصل کرده و در حال حاضر از پنج خدمت کلان سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، ۲ خدمت تولید و ارائه داده‌های سیستماتیک علوم زمین و اکتشافات ذخایر معدنی و ارائه خدمت موزه علوم زمین در این پنجره ارائه شده‌اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.