5

علت نصب بنر اخطار ریزش ساختمان شعبه ۱ بیمه تامین اجتماعی تبریز چه بود؟

  • کد خبر : 48719
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
علت نصب بنر اخطار ریزش ساختمان شعبه ۱ بیمه تامین اجتماعی تبریز چه بود؟
مدیر بحران شهرداری تبریز ابلاغ وزیر کشور در خصوص رعایت مقررات ملی ساختمان، ضوابط شهرسازی، ایمنی و اصول فنی و کنترل ساخت و سازها را دلیل اخطار به ساختمان شعبه ۱ بیمه تامین اجتماعی تبریز عنوان کرد.

به گزارش تبریزمن، مسعود حسن نژاد، در گفت وگو با خبرنگاران با تشریح موضوع نصب بنر در ساختمان شعبه ۱ بیمه تامین اجتماعی تبریز، اظهار کرد: اخیراً و پس از حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان، وزیر کشور در بخشنامه ای خطاب به استانداران سراسر کشور، بر لزوم رعایت مقررات ملی ساختمان، ضوابط شهرسازی، ایمنی و اصول فنی و کنترل ساخت و سازها تاکید کرده و از آنها خواسته با استفاده از ظرفیت های قانونی، ضمن برخورد با تخلفات ساختمانی، از بهره برداری ساختمان های ناایمن جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: کارگروهی در استان آذربایجان شرقی تشکیل شده که بر اساس دستورالعمل اجرایی، چند سازمان از جمله شهرداری تبریز عضو این کارگروه هستند که طبق چک‌لیست مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی، نسبت به پایش و ارزیابی ساختمان های بلندمرتبه اقدام می کند.

مدیر بحران شهرداری تبریز عنوان کرد: به دنبال بازدید کمیته کارشناسی این کارگروه از ساختمان شعبه ۱ بیمه تامین اجتماعی تبریز و طبق نتیجه ارزیابی های صورت گرفته، مشخص شده که این ساختمان نا ایمن بوده و باید تخلیه شود.

وی ادامه داد: پیش از این، از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز اعلام شده بود که از نظر کارشناسان این سازمان، ساختمان شعبه ۱ بیمه تامین اجتماعی تبریز نا ایمن است.

حسن نژاد گفت: شهرداری تبریز بر اساس این ابلاغیه و طبق وظایف خود، پیش از این نسبت به تخلیه ساختمان مذکور اخطاریه صادر کرده و سپس نسبت به نصب بنر اقدام کرده است.

وی افزود: اکنون منتظر اعلام نظر مشاور سازمان تامین اجتماعی در مورد مقاوم بودن ساختمان شعبه ۱ بیمه تامین اجتماعی تبریز هستیم و این سازمان برای مقاوم بودن ساختمان مذکور باید تعهدنامه کتبی و محضری به شهرداری بدهد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.