3

نوسازی و بازسازی صنایع در حد شعار باقیمانده است

  • کد خبر : 48762
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
نوسازی و بازسازی صنایع در حد شعار باقیمانده است
رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تبریز گفت: موضوع نوسازی و بازسازی صنایع در کشور همواره در حد شعار باقیمانده است اما این اقدام سازمان نوسازی صنایع می.تواند تحولی بزرگ در این عرصه بیافریند.

به گزارش تبریزمن، مسعود بنابیانصبح امروز در جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق تبریز با موضوع احصاء صنایع نیازمند به نوسازی و بازسازی در استان در راستای اجرای طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور موضوع بند ح ماده ۴۶ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور اظهار کرد: موضوع نوسازی و بازسازی صنایع در کشور همواره در حد شعار باقیمانده است اما این اقدام سازمان نوسازی صنایع می‌تواند تحولی بزرگ در این عرصه بیافریند.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تبریز ادامه داد: برای ابتدای امر، بودجه ۵۰ همتی برای نوسازی و بازسازی صنایع در نظر گرفته شده است که اگر به درستی جذب شود، می‌تواند گره‌گشای مشکلات صنعت استان باشد.

نادر اصغرپور، معاون امور صنایع سازمان صمت استان نیز با تاکید بر اطلاع‌رسانی به واحدهای داوطلب در طرح نوسازی و بازسازی گفت: این طرح در حال تدوین بوده و طی یکی دو ماه نهایی می‌شود که استان آذربایجان شرقی باید در این زمینه پیشرو باشد.

وی، نوسازی ماشین‌آلات را تنها هدف این طرح ندانست و گفت: ارتقای دانش فنی، توان مدیریت و مهارت نیروی انسانی، تعمیر، خرید و نصب ماشین‌آلات و تجهیزات متناسب روز، تقویت حوزه های تحقیق و توسعه، برندینگ، بازاریابی و فروش و خوشه‌سازی صنعتی از جمله اهداف این طرح است.

در این جلسه مدیران واحدهای تولیدی و روسای انجمن‌های صنعتی و تولیدی استان به بیان نظرات خود پیرامون این طرح پرداختند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.