5
فرماندار اهر:

بیماران نیازمند توسط شبکه بهداشت و درمان اهر شناسایی می‌شوند

  • کد خبر : 48903
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
بیماران نیازمند توسط شبکه بهداشت و درمان اهر شناسایی می‌شوند
فرماندار اهر با بیان اینکه بیماران نیازمند توسط شبکه بهداشت و درمان اهر شناسایی می‌شوند، گفت: بعداز شناسایی، خدمات مختلف درمانی و بهداشتی به آنها توسط گروه های جهادی ارائه می شود.

به گزارش تبریزمن، ابوالفضل غنی‌زاده صبح امروز جمعه در مراسم آغاز اردوی جهادی پزشکی شهدای ارسباران در شهرستان اهر با اشاره به این‌که امنیت جامعه با تأمین معیشت، سلامت و فرهنگ مردم تضمین و پایدار می‌شود، اظهار داشت: استقرار گروه جهادی پزشکی شرکت مس با تجهیزات درمانی در شهرستان اهر برای درمان نزدیک به ۳۰۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و اقشار آسیب‌پذیر، بدین معنی است که حکمرانی در این زمینه مهندسی درستی را انجام می‌دهد.

فرماندار اهر افزود: تحریم‌ها در زندگی مردم در حوزه معیشتی و درمانی اثرات منفی دارد، یعنی ما در واردات دارو و تجهیزات پزشکی با موانعی مواجه هستیم. با این حال با برگزاری اردوهای جهادی پزشکی، خلاء و اثرات منفی تحریم‌ها در حوزه پزشکی و دارو را در مناطق محروم پُر می‌شود.

وی با قدردانی از استقرار گروه جهادی پزشکی قرارگاه ثارالله در ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اهر یادآور شد: در این اقدام جهادی به ۳۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و اقشار نیازمند که توسط پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی شده‌اند خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

غنی‌زاده از شناسایی بیماران نیازمند توسط شبکه بهداشت و درمان اهر خبر داد و گفت: قصد داریم تا با شناسایی بیماران نیازمند، در طول هر فصل گروه جهادی پزشکی شهرستان اهر به این بیماران خدمات درمانی ارائه دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.