2
یوسفی:

اعتراض با آشوب تفاوت دارد/ با اغتشاشگران برخورد قاطع شود

  • کد خبر : 48870
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
اعتراض با آشوب تفاوت دارد/ با اغتشاشگران برخورد قاطع شود
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اعتراض مسالمت‌آمیز با اغتشاش و ایجاد ناآرامی در کشور تفاوت دارد و باید با افرادی که در کشور آشوب به پا می‌کنند، برخورد قاطع شود.

به گزارش تبریزمن، مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مطالبات مردم با اغتشاش تفاوت اساسی دارد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران بستر لازم برای بیان اعتراضات و مطالبات مردم وجود دارد و نظام جمهوری اسلامی هیچ منعی برای بیان مطالبات و اعتراضات مردم نگذاشته است.

وی بیان کرد: قاعدتاً بیان اعتراض باید در چارچوب قانون باشد و نباید افراد برای بیان اعتراض و مطالبات خود دست به اقدامات ساختارشکنانه بزنند یا آنکه اموال عمومی و بیت‌المال را مورد حمله و تخریب قرار دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتراض مسالمت‌آمیز با اغتشاش و ایجاد ناآرامی در کشور تفاوت دارد و باید با افرادی که در کشور آشوب به پا می‌کنند و اقدامات ساختارشکنانه انجام می‌دهند، برخورد قاطع شود.

یوسفی تاکید کرد: هیچ کسی مخالف بیان اعتراض مسالمت‌آمیز و قانونی مردم نیست و همین الان هم شاهدیم که همواره اصناف مختلف برای پیگیری مطالباتشان جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع می‌کنند و صدایشان هم شنیده می‌شود و مطالباتشان پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در این روزها شاهد بودیم که برخی از افراد کاملاً سازماندهی شده اموال عمومی را تخریب کردند، اقدامات ساختارشکنانه انجام دادند و حتی به برخی از افراد مظلوم حمله کرده و آنان را کشتند و یا مجروح کردند که این افراد حتماً باید پاسخگوی اقدامات بی پایه و اساس و ساختارشکنانه خود باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته مردم ما چندین بار به صحنه آمدند و به جهانیان نشان دادند که صف آنان از عده‌ای اغتشاشگر جداست و پایبند به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن هستند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.