4

بذل و بخشش عجیب علی مرادی در واگذاری سالن های وزنه برداری

  • کد خبر : 48856
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
بذل و بخشش عجیب علی مرادی در واگذاری سالن های وزنه برداری
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد با قراردادی که در زمان علی مرادی بسته شده، بخش اعظمی از داشته های فدراسیون به غیر واگذار شده است.

به گزارش تبریزمن، حسین مقامی در گفت و گو با خبرنگاران در باره قرارداد فدراسیون وزنه برداری با پیمانکار سالن ایرانیان(سالن مسابقات آزادی) که اکنون مشکل ساز شده است، بیان کرد: ما نمی توانیم ملکی را اجاره کنیم و بعد خودمان دوباره آن را اجاره بدهیم. در واقع می توان سانس در اختیار غیر گذاشت اما نمی توان تصرف را به غیر واگذار کرد. ساختمان فدراسیون و سالن مسابقات، در اختیار وزنه‌برداری است و به نام تالار وزنه برداری شناخته می شود. اینکه بخشی را به غیر اجاره دهند و متمم هایی در قرارداد باشد که فدراسیون را حتی از تردد در آن مکان ها منع کند مگر با مجوز طرف مقابل، به نظرم نامتعارف است.

او ادامه داد: رستورانی که در یکی از سالن ها بود، در اختیار فدراسیون قرار داشت اما رستوران از دست فدراسیون خارج شده است و حتی ترکیب آنجا را بهم ریخته اند. در واقع بخش اعظمی از داشته فدراسیون که در اختیار خودش بوده اکنون در اختیار شخص دیگر قرار گرفته است. حتی ۴۰ درصد یکی از سالن های تمرین با پارتیشن بسته شده و به فضای پشت صحنه برای سالن ایرانیان تبدیل شده است و این مشکلاتی است که اکنون وجود دارد. ما هر کاری می خواهیم انجام دهیم، باید به پیمانکار نامه ارسال کنیم و اگر در آن ساعتی که مد نظر ما است، سالن خالی بود در اختیارمان می گذارند. در واقع نوع قرارداد درست نبوده است و باید اولویت وزنه برداری گذاشته می شد.

مقامی در پاسخ به این پرسش که پایان قرارداد تا چه زمانی است؟ گفت: در ابتدای ورودمان به فدراسیون متوجه شدیم قرارداد ترکمنچای که مدیریت قبلی بسته بود تا پایان سال ۱۴۰۰ بوده است. ظاهرا سالن به دلیل شیوع کرونا نزدیک ۲۰ ماه تعطیل بوده است و پیمانکار از قانونی که دولت گذاشته بود و قرارداد مستاجران که شرایط خاص داشتند، تمدید شد، استفاده کرده و ماجرا تا الان کش و وقوس پیدا کرده است. این در حالی است که به نظر من آن قانون شامل این کار نمی شده است.

او افزود: روی یک نامدیریتی اتفاقاتی رقم خورده است که شاید هم آن شخصی که سرمایه گذاری کرده است، دچار آسیب شده است و هم فدراسیون وزنه‌برداری. عدم آگاهی در انعقاد قرارداد منصفانه باعث شده است هر دو طرف آسیب ببینند البته اعتقاد دارم بیشترین آسیب را وزنه برداری دیده است. امیدوارم مشکلات مرتفع شود.اگر سالن در اختیار ما باشد برای تمام ایام برنامه داریم اما الان کار مشکل شده است.

سرپرست دبیری فدراسیون در پاسخ به این پرسش که مشخص است مبالغ اجاره ای که فدراسیون بابت سالن گرفته بوده است چه میزان بوده و در کجا هزینه شده است؟ تاکید کرد: قبلا هم اعلام کرده ایم چون گزارش مالی در اختیار ما قرار نگرفته است، من به شخصه نمی دانم منابع از کجا آمده و به کدام حساب واریز شده است.

مقامی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه فدراسیون اکنون چه برنامه ای دارد و می خواهد تمام سالن را در اختیار خود قرار بگیرد؟ گفت: نظر شخصی خودم را می گویم که سالن در اختیار وزنه برداری باشد و خودش مدیریت کند. می توان قراردادی منعقد کرد که ساعت و روزهایی که مازاد است و وزنه برداری برنامه ای ندارد، در اختیار طرف مقابل قرار بگیرد. البته باید این قرارداد شرایط خاص داشته باشد و به رستوران، سالن تمرین و خوابگاهی که ورزشکاران استراحت می کنند، آسیبی نرسد. اعتقادم این است صفر تا ۱۰۰ اولویت، وزنه برداری باشد در غیر این صورت به وزنه برداری ظلم می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=48856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.