4
بسکتبال انتخابی جام جهانی؛

فیبا ایران را برنده دیدار با استرالیا اعلام کرد

  • کد خبر : 49080
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
فیبا ایران را برنده دیدار با استرالیا اعلام کرد
فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (FIBA) در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتیجه دیدار ایران با استرالیا در پنجره پنجم مقدماتی جام جهانی به نفع ملی‌پوشان کشورمان خواهد شد.

به گزارش تبریزمن، فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در بیانیه‌ خود نوشت: این فدراسیون به تازگی مطلع شده است که تیم ملی استرالیا تصمیم گرفته است تا در دیدار مقدمانی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال برابر ایران در تهران حضور نیابد. بنابراین این بازی به نفع ایران خواهد بود و بازی‌های باقی مانده از پنجمین پنجره مسابقات مقدماتی جام جهانی بسکتبال فیبا ۲۰۲۳ طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

تیم ملی بسکتبال ایران شب گذشته برابر چین با نتیجه ۸۱ بر ۷۲ تن به شکست داد تا صعودش برای حضور در جام جهانی به اما و اگر کشیده شود.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ باید ۲۳ آبان با استرالیا در تهران بازی می‌کرد. با توجه به نتایج به دست آمده در پنجره‌های قبل، تیم بسکتبال ایران نیاز شدیدی به پیروزی در ۲ دیدار اخیر داشت و با توجه به شکست مقابل چین، کار شاگردان ارمغانی برای جهانی شدن سخت‌تر شده است. جام جهانی ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک ژاپن، فیلیپین و اندونزی و در ۵ شهر برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.