5
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

مهمترین تیم فیفا از نگاه اینفانتینو

  • کد خبر : 49086
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
مهمترین تیم فیفا از نگاه اینفانتینو
رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با تاکید بر اهمیت نقش داوران در قطر گفت: داوران مهمترین تیم حاضر در جام جهانی فوتبال هستند.

به گزارش تبریزمن و بنا بر اعلام روزنامه الرایه قطر، جیانی اینفانتینو  رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با حضور در اردوی رسمی داوران جام جهانی، اظهار داشت: شما یک تیم از فیفا هستید و  در واقع مهمترین تیم در جام جهانی به شمار می‌روید. باید بپذیریم بدون داور نه فوتبال وجود دارد و نه می‌شود مسابقات جام جهانی را برگزار کرد. داوران اولین تیمی هستند که وارد زمین خواهند شد.

رئیس فیفا ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ جام جهانی فوتبال، در بین ۳۶ داور، ۲۹ کمک داور و ۲۴ نفر از اعضای تیم VAR که برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر  انتخاب شدند و البته داوران زن نیز حضور دارند. جنسیت آنان برای من مهم نیست بلکه این داوران نیز مانند داوران مرد، قاضیان میدان خواهند بود. برای من داوران فارغ از جنسیت، مهمترین تیم جام جهانی هستند.

اینفانتینو با بیان اینکه عملکرد داور در معرض قضاوت تمام بینندگان فوتبال است گفت: داوران باید تلاش کنند در بهترین حالت خود باشند زیرا نزدیک به ۵ میلیارد نفر در حال تماشای عملکرد آنان هستند.

اینفانتینو با حضور در کمپ داوران حاضر در جام جهانی، اردوی رسمی تمرینی گروه (داوران) را راه‌اندازی کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.