2
رضایی:

برخورد نرم با اغتشاشگران خیانت به ملت است/با این افرادمماشات نشود

  • کد خبر : 49025
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
برخورد نرم با اغتشاشگران خیانت به ملت است/با این افرادمماشات نشود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نباید با آن کسی که رفتار خشنی علیه نظام و ملت داشته، با مماشات برخورد کرد چرا که برخورد نرم با آنان خیانت به مردم است.

به گزارش تبریزمن، ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مبنای نظام در برخورد با کسانی که کف خیابان آمدند تفکیک‌بندی است، اظهار داشت: بین آن کسی که فریب خورده و یا به واسطه تبعیض‌ها و مشکلات اقتصادی وارد خیابان شده است، با آن کسی که بر اساس یک برنامه‌ریزی و به واسطه عضویت در گروهک‌های تجزیه‌طلب به کف خیابان آمده است، فرق است.

وی تاکید کرد: بین آن کسی که دچار هیچ بزه و یا جرمی نشده با آن کسی که دست به اسلحه برده و یا رفتار خشن خصوصاً علیه حافظان امنیت انجام داده است، تفاوت وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخورد نظام تا به امروز بر مبنای رأفت و صبر بوده است و با کسانی که بر اثر احساسات به خیابان آمده‌اند، با رأفت و ملاحظات برخورد کرده و خواهد کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: قبلاً هم در پیامی در توئیتر نوشتم که برخی از این افراد که مورد غفلت قرار گرفته اند را می‌توان با یکسری برنامه‌های آگاه ساز بیدار کرد و این نیازمند یک کار عمیق کارشناسی است.

رضایی اظهار داشت: قطعاً نباید با آن کسی که دست به سلاح برده است و یا رفتار خشنی علیه نظام و ملت داشته و یا با سرویس‌های امنیتی بیگانه ارتباط دارد، با مماشات برخورد کرد چرا که برخورد نرم با این افراد و اغتشاشگران خیانت به امنیت کشور و ملت است.

وی بیان کرد: آنچه در مجلس مورد تاکید قرار گرفت، برخورد با افراد وابسته است که آگاهانه و برای برهم زدن امنیت به کف خیابان آمدند. قطعاً باید با چنین افرادی برخورد شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.