5

دانش‌آموزان مراغه سه مقام برتر کنگره سراسری قرآن کریم را کسب کردند

  • کد خبر : 49102
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
دانش‌آموزان مراغه سه مقام برتر کنگره سراسری قرآن کریم را کسب کردند
مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر این شهرستان با طراحی سه اینفوگرافیک در کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان سه مقام برتر کشوری کسب کردند.

به گزارش تبریزمن، حسین اکبریان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این کنگره سراسری در رشته‌های «قرائت»، «حفظ»، «حفظ ویژه» و «مفاهیم» قرآن کریم برگزار شد و «آرمین رمضانی» از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی مراغه، رتبه اول کشوری رشته مفاهیم را با طراحی یک اینفوگرافیک کسب کرد.

به گفته وی «آیسل گل‌افشان» از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان مراغه نیز در این کنگره رتبه اول کشوری را در رشته مفاهیم با طراحی اینفوگرافیک قرآنی به دست آورد.

وی ادامه داد: «نرگس صفری» از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان مراغه هم با طراحی اینفوگرافیک دیگر، رتبه دوم کشوری را در رشته مفاهیم کسب کرد.

وی اظهار داشت: شناسایی و گزینش دانش‌آموزان برگزیده در رشته‌های مختلف قرآنی در مدارس سمپاد، تقویت انس با قرآن در دانش‌آموزان و توسعه و تقویت مهارت‌های سواد قرآنی ااز جمله اهداف برگزاری این کنگره به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم با حضور دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان در دوره‌های تحصیلی اول و دوم متوسطه در شهرستان گرگان برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.