1
امیر ولی‌وند:

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با ۸ کشور دنیا تعامل علمی دارد

  • کد خبر : 49034
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با ۸ کشور دنیا تعامل علمی دارد
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دافوس آجا دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه مراکز علمی و آموزشی، تربیت نسل‌های آینده کشور است و ارتش جمهوری اسلامیبرای تحقق این هدف متعالی تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش براساس رسالت ذاتی خود فرماندهان آینده نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی را که هدایت و راهبری این مجموعه‌ها را در آینده‌ای نه‌چندان دور برعهده خواهند داشت را در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا آموزش می‌دهد.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش افزود: امروز مجموعه علمی و آموزشی دافوس آجا کاری را که در گذشته کشورهای دیگر برای ارتش انجام می‌دادند به طور مستقل برای ارتش انجام می‌دهد و امروز افتخار حضور دانشجو از هشت کشور دنیا را داریم که تحت فرآیند آموزشیدافوس آجا قرار دارند. برخی از این کشورها که با کشور ما تعامل علمی و آموزشی برقرار کرده‌اند از ما درخواست سهمیه مازاد دانشجو دارند که این به معنای عملکرد مطلوب دافوس در حوزه آموزش و پژوهش است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: مجموعه نیروهای مسلحجمهوری اسلامی ایران از جمله دافوس ارتش امروز تجربه هشت سال دفاع مقدس و تجربه‌های میدانی در عرصه‌های مختلف را دارد و تمام تلاش ما بر مبنای قانون اساسی کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبریدر حوزه دانش‌افزایی و توسعه علمی پژوهش‌محور است.

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح متعلق به مردم و مدافع مردم هستند، خاطرنشان کرد: ارتش مطابق با قانون اساسی کشور از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر هر نوع تهدیدی دفاع می‌کند و لباس نظامی ما در واقع لباس افتخار به مقام والای شهادت است؛ هر کسی با هر درجه‌ای که این لباس را بر تن کرده است در واقع برای حفظ اعتقادات، آب و خاک وطن تلاش کرده و از جان عزیزش در این راه گذشته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.