2
کی‌روش در حال بررسی نهایی؛

استرس ۲۴ ساعته برای ملی‌پوشان ایران/ مشکل فنی فردا برطرف می‌شود؟

  • کد خبر : 49189
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
استرس ۲۴ ساعته برای ملی‌پوشان ایران/ مشکل فنی فردا برطرف می‌شود؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تلاش است با بررسی آخرین وضعیت فنی بازیکنان، اسامی ملی‌پوشان مد نظرش برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را اعلام کند.

به گزارش تبریزمن، تیم ملی فوتبال ایران که در گروه دوم رقابتهایجام جهانی کار سختی برای صعود به مرحله بعد دارد، در شرایطی عصر روز دوشنبه راهی قطر خواهد شد که هنوز فهرست نهایی ۲۶ بازیکن اعزامی از سوی کارلوس کی روش اعلام نشده است.

قرار بود سرمربی تیم ملی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری به تشریح آخرین وضعیت ملی پوشان بپردازد و اسامی بازیکنان مد نظرش برای حضور در جام جهانی را هم اعلام کند اما در حالی که نمایندگان رسانه‌های گروهی بیش از ۵۰ دقیقه منتظر کی روش بودند، این نشست لغو شد.

پس از این اتفاق از سوی مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام شد که کارلوس کی روش روز دوشنبه و قبل از اعزام تیم ملی در نشست خبری شرکت خواهد کرد و اسامی تیم ملی هم در همان نشست اعلام می‌شود.

در شرایطی که تیم ملی باید بدون حاشیه و تمرکز بالا راهی دوحه قطر شود تا برابر انگلیس، آمریکا و ولز سه بازی مهم را برگزار کند، وارد کردن استرس اعلام فهرست نهایی به بازیکنان می‌تواند تمرکز آنها را تا حدودی زیادی بهم بزند. فدراسیون فوتبال به عنوان مسئول اصلی تیم ملی باید شرایطی را فراهم کند که ملی پوشان و سرمربی تیم ملی با آرامش کامل راهی قطر شوند.

مهمترین اتفاق قبل از اعزام تیم ملی به جام جهانی اعلام اسامی ۲۶ بازیکن منتخب کی روش است که به نظر می‌رسد در همین بخش مشکلاتی وجود دارد که باعث لغو نشست خبری هم شد. مدیر رسانه‌ای تیم ملی هم تاکید کرد که این نشست به دلیل مسائل فنی لغو شده است.

کارلوس کی روش که حساسیت زیادی روی انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی دارد، آخرین بررسی‌هایش را تا فردا انجام خواهد داد تا تصمیم نهایی برای معرفی ۲۶ بازیکن اعزامی را بگیرد.

این در حالی است که براساس اعلام فیفا، تیم‌های ملی کشورهای مختلف تا فردا فرصت دارند اسامی نهایی خود را اعلام کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.