5
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خبر داد؛

آسفالت‌ریزی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده تبریز

  • کد خبر : 49293
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۵۷
آسفالت‌ریزی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده تبریز
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز عملیات آسفالت‌ریزی تقاطع غیرهمسطح شهید رحمان فروزنده و افتتاح طبق روز شمار اعلام شده خبر داد.

به گزارش تبریزمن، سامان احمد زاده با اعلام خبر فوق اظهار کرد: آسفالت ریزی رمپ شرقی تقاطع غیر همسطح شهید رحمان فروزنده آغاز شده و در روزهای آتی کل مسیر پروژه آسفالت می‌شود. این پروژه ترافیکی با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران و نیروهای زحمت کش شهرداری در ۳۰ آبان ماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان پیچیدگی‌های اجرایی این پروژه افزود: برخلاف تصور عمومی، تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده تنها یک پروژه نیست بلکه به دلیل شرایط محل اجرای آن، دو پروژه دیگر نیز در دل این پروژه به اجرا درآمده است که در مجموع برای انجام این پروژه ۹۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در زیر این تقاطع به دلیل فرسودگی تأسیسات و تخریب بخشی از کانال ایلی سو، ناگزیر پروژه بهسازی و دال‌گذاری کانال نیز همزمان با اجرای پروژه اصلی به اجرا درآمده است و اجرای دیواره‌ای به ارتفاع ۲/۵ متر و به طول ۹۰ متر یکی از این پروژه‌ها بوده است.

احمدزاده در خصوص اطلاعات فنی این پروژه یادآور شد: پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده به موازات کانال ایلی‌سو، منطبق بر آن و روی آن احداث شده است، طول این پروژه ۵۲۶ متر و شامل دو کوله و پنج پایه و طول عرشه ۱۹۲ متر و عرض حدود ۱۶ متر است و متشکل از حدود ۲۱۰ عدد شمع بتنی به عمق ۲۰ و ۱۵ متری به صورت شمع‌های زیر پایه‌ها و کوله‌ها و شمع‌های مجاور کانال و همچنین شمع‌های ترافیکی بین پایه‌ها است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.