9
رادیو مونت کارلو:

انتخابات پارلمانی بحرین پس از سرکوب مخالفان برگزار شد

  • کد خبر : 49242
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
انتخابات پارلمانی بحرین پس از سرکوب مخالفان برگزار شد
وبگاه رادیو مونت کارلو در گزارشی اعلام کرد که مقامات بحرین در شرایطی انتخابات پارلمانی در این کشور را برگزار کرد که گروه های اصلی مخالف و شخصیت های اپوزیسیون را سرکوب کرده است.

به گزارش تبریزمن، وبگاه رادیو مونت کارلو در گزارشی اعلام کرد که مقامات بحرین در شرایطی انتخابات پارلمانی در این کشور را برگزار کرد که گروه‌های اصلی مخالف و شخصیت‌های اپوزیسیون را سرکوب کرده است.

در این گزارش آمده است: حاکمیت بحرین در حالی اقدام به برگزاری انتخابات پارلمانی در روز دوازدهم نوامبر (روز گذشته) کرد که گروه‌های حقوق بشری، فضای حاکم بر این کشور را فضای سرکوب سیاسی توصیف کرده بودند.

این وبگاه در ادامه نوشت: پادشاهی بحرین از کشورهای هم‌پیمان آمریکاست که گروه‌های اصلی مخالف را منحل کرده و شخصیت‌های اپوزیسیون را نیز سرکوب نموده است.

گفتنی است انتخابات فرمایشی پارلمان بحرین روز گذشته در میان اعتراضات مردمی و تحریم گسترده مخالفان برگزار شد. رژیم آل خلیفه پیش از این انتخابات کاندیداتوری یک هزار نامزد را به دلیل گرایشات مخالف سیاسی، تأیید نکرده بود و تا روند حذف مخالفان را ادامه دهد.

جمعیت الوفاق بحرین نیز امروز درباره میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی این کشور بیانیه ای صادر و اعلام کرد: میزان مشارکت در انتخابات نمایشی با وجود همه سیاست‌های رژیم آل خلیفه در اجبار، تهدید و ارعاب رسمی رأی دهندگان بحرینی برای حضور در این انتخابات و به رغم استفاده از شمار زیادی از اتباع خارجی جهت مشارکت در این انتخابات، از ۳۵ درصد هم فراتر نرفته است.

این در حالی است که رسانه‌های وابسته به رژیم آل خلیفه مدعی شده اند که میزان مشارکت در این انتخابات به ۷۳ درصد رسیده و این بالاترین میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی طی ۲۰ سال اخیر بوده است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.