1

لاوروف به بیمارستان منتقل شد!

  • کد خبر : 49432
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
لاوروف به بیمارستان منتقل شد!
رسانه‌ها گمانه‌هایی در خصوص انتقال وزیرخارجه روسیه به بیمارستان در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ خبر دادند.

به گزارش تبریزمن، «سرگئی لاوروف» وزیرخارجه روسیه، که برای شرکت در نشست گروه  ۲۰ با پروازی به بالی اندونزی رفته، به دلیل برخی مشکلات قلبی به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایندیپندنت، لاوروف اندکی پیش به بالی رسید تا در اجلاس گروه  ۲۰ به عنوان رهبر هیئت روسی شرکت کند، اما اکنون برخی منابع گفتند او به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده است.

مقامات اندونزی هم اعلام کردند وزیر امور خارجه روسیه پس از ورود برای نشست سران گروه ۲۰ در بالی به بیمارستان منتقل شد. فرماندار بالی اعلام کرد لاوروف در وضع سلامت خوبی به سر می‌برد و برای معاینه و آزمایش در بیمارستان بود. فرماندار بالی افزود وزیر امور خارجه روسیه بیمارستان را ترک کرده است.

این در حالی است که خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار ویدئویی از لاوروف خبر بستری شدنش در بیمارستان را رد کرده است. وزارت امور خارجه روسیه در پی گزارش‌ها مبنی بر انتقال سرگئی لاوروف به بیمارستان، اعلام کرد: این خبر جعلی است.

سه مقام پزشکی و بهداشتی اندونزی هم به آسوشیتدپرس گفتند که این دیپلمات روسیه در حال مداوا در یکی از بیمارستان‌های جزیره بالی است.

اندکی بعد رسانه‌های دولتی روسیه اعلام کردند این دیپلمات ارشد روسیه در حال آماده شدن برای نشست  ۲۰ است، اما فرماندار بالی گفت: «سرگئی لاوروف بیمارستان را ترک کرد.»

اجلاس گروه  ۲۰ قرار است فردا و پس فردا در بالی برگزار شود و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهورروسیه، از شرکت در آن سر باز زده، از همین رو ۱۹ مقام ارشد باقی مانده عضو در نشست به بررسی مسائل مهم روز می‌پردازند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.