11
مشاور رئیس سازمان سنجش خبر داد:

ثبت نام ۱۷ هزار نفر در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 49535
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
ثبت نام ۱۷ هزار نفر در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۱۷ هزار نفر در آزمون مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند.

به گزارش نبریزمن، دکتر علیرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگاران افزود: ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ از ۲۲ آبان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و داوطلبان تا یکشنبه ۲۹ آبان ماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ به منظور پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

وی یادآور شد: متقاضیان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط ثبت نام که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود را به دقت مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت‌نام خریداری کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

کریمیان اظهار داشت: فرایند ثبت نام در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ به گونه ای است که داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام، شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت می‌کنند که باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات محرمانه دقت کنند و حتماً یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.