6

گزارشگران بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در هاله‌ای از ابهام

  • کد خبر : 49645
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
این روز‌ها نام محمدرضا احمدی، پیمان یوسفی و جواد خیابانی به عنوان گزارشگران بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح شده اما هنوز مهر تاییدی بر این خبر نخورده است.

به گزارش تبریزمن، تنها چهار روز به پایان انتظار چهار ساله فوتبالی‌ها مانده تا بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان برای بیست و دومین بار کار خود را آغاز کند.

جام جهانی فوتبال به صورت دوره‌ای و هر چهار سال یک بار بین تعدادی از تیم‌های عضو فیفا برگزار می‌شود و در نهایت یک تیم به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا می‌کند.

اولین دوره این مسابقات در سال ۱۹۳۰ میلادی برگزار شد و تا به امروز شاهد برگزاری ۲۱ دوره از این رقابت‌ها بوده‌ایم. بیست و دومین دوره این رقابت‌ها یعنی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است به میزبانی قطر برگزار شود.

گزارشگران تیم ملی

در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر برگزار شد تا پس از تعیین گروه‌بندی، تیم‌ها حریفان خود را در دور گروهی این رقابت‌ها بشناسند. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های ملی انگلستان، ولز و آمریکا حریفان ایران در دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. بر این اساس تیم ملی ایران باید اولین بازی خود را در برابر تیم ملی انگلستان در تاریخ ۳۰ آبان در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه در شهر الریان برگزار کنند.

در شرایطی که فوتبال ایران خود را آماده آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر می‌کند، اخباری از نام گزارشگران سه مسابقه ایران منتشر شد. بر اساس خبرهای منتشر شده قرار است محمدرضا احمدی دیدار حساس ایران و انگلیس را از دوحه گزارش خواهد کرد. جواد خیابانی گزارشگر دیدار فوق العاده حساس ایران و آمریکا خواهد بود و از بین پیمان یوسفی و فرشاد محمدی مرام یکی بازی ایران و ولز را گزارش خواهد کرد.

در صورتی که یک منبع آگاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: نام گزارشگر هر بازی پنج ساعت قبل از بازی تیم ملی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.