4

۲۵۰ قطعه زمین به حاشیه نشینان چابهار واگذار شد

  • کد خبر : 49676
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
۲۵۰ قطعه زمین به حاشیه نشینان چابهار واگذار شد

به گزارش تبریزمن، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۰ قطعه زمین در حاشیه شهر چابهار در سالجاری به افراد دارای سابقه سکونت در این مناطق که در سامانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نام‌نویسی کرده بودند واگذار شد. مصطفی بیک مداح در بازدید از حاشیه شهر چابهار افزود: واگذاری زمین به افراد […]

به گزارش تبریزمن، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵۰ قطعه زمین در حاشیه شهر چابهار در سالجاری به افراد دارای سابقه سکونت در این مناطق که در سامانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نام‌نویسی کرده بودند واگذار شد.

مصطفی بیک مداح در بازدید از حاشیه شهر چابهار افزود: واگذاری زمین به افراد بی‌بضاعت از دیگر خدمات بنیاد مسکن محسوب می‌شود که در قالب این اقدام افرادی که فاقد زمین هستند با مبلغ بسیار ناچیزی با نام‌نویسی در سامانه این بنیاد صاحب زمین شده و این اراضی به صورت قطعی به آنها واگذار و سند هم به افراد تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: استقبال مردم از اقدامات بنیاد مسکن در طرح ساماندهی حاشیه شهر چابهار مطلوب بوده که از مصادیق آن می‌توان به تعریض معابر در روستای رمین، دریافت تسهیلات، ساماندهی و واگذاری اراضی اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به بهسازی واحدهای مسکونی در حاشیه شهر چابهار گفت: در حوزه بهسازی مسکن حاشیه این شهر نیز تسهیلات و وام‌های روستایی برای مقاوم سازی پیش‌بینی شده بطوریکه تاکنون ۱۱۱ انعقاد قرارداد انجام و تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیون و بلاعوض ۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سال گذشته پرداخت شده است.

وی بیان کرد: همچنین ۳۰۰ سهمیه جدید با اعتبار۲۰۰ میلیون تومان و بلاعوض ۳۰ میلیون تومان به بهسازی مسکن حاشیه شهر چابهار اختصاص یافته که بزودی کار معرفی به بانک‌های عامل آغاز می‌شود.

بیک مداح تصریح کرد: بیش‌از یک‌هزار هکتار از زمین‌های روستاهای کمب، عثمان آباد، رمین، احمد آباد و بل سر شهرستان چابهار تحت مالکیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با استقرار ستاد ساماندهی و یگان حفاظت از اراضی در حاشیه این شهر، بنیاد مسکن هم پای کار آبادانی این مناطق با مراقبت شبانه روزی از اراضی ملی مراقبت می‌کند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.