4

نصب تابلو روز شمار افتتاح در تمامی پروژه‌های عمرانی جدید تبریز

  • کد خبر : 49832
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
نصب تابلو روز شمار افتتاح در تمامی پروژه‌های عمرانی جدید تبریز
شهردار تبریز گفت: شهرداران مناطق موظف اند از سال آینده در کنار نصب روز شمار افتتاح، پیوست فرهنگی نیز در پروژه‌های بزرگ شهری تعریف کنند.

به گزارش تبریزمن، آقای هوشیار اظهار کرد: تدوین و اجرای پیوست فرهنگی در پروژه‌های بزرگ شهری مورد توجه شهرداران مناطق قرار گرفته و استفاده از فناوری نو در عملیات عمرانی باید افزایش یابد.

وی افزود: پروژه‌های بزرگ شهری با اتکا به توان داخلی شهرداری تبریز قابل اجرا است چرا که افتتاح چندین پروژه بر اساس روز شمار اعلامی موید این واقعیت است اما برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی باید “ساختار شکست کار” به صورت دقیق معین شود تا مسیر توسعه همه‌جانبه شهری با انسجام بیشتری به کار خود ادامه دهد.

آقای هوشیار از شهرداران مناطق دهگانه و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری خواست از سال آینده در تمامی پروژه‌های عمرانی تابلو روز شمار نصب شود.

آقای هوشیار با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سال آتی تعریف پیوست فرهنگی در پروژه‌های عمرانی است، گفت: پیوست فرهنگی در هر پروژه‌ای بر اساس شرایط پیرامونی مشخص می‌شود. وقتی در اطراف تقاطع غیرهمسطح زمین مساعد برای پارک وجود دارد، باید مطالعات احداث آن از بدو آغاز پروژه انجام گیرد تا همزمان با افتتاح بتوان فضای شهری را نیز تغییر داد و قدمی به سوی شهر انسان محور برداشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.