13

جنایات خوزستان و اصفهان با سوءاستفاده از اغتشاشات امکان بروز یافت

  • کد خبر : 49982
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
جنایات خوزستان و اصفهان با سوءاستفاده از اغتشاشات امکان بروز یافت
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: جنایات اخیر در ایذه و اصفهان با سوءاستفاده از ناآرامی‌ها و اغتشاشات امکان بروز یافت.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در ایذهٔ خوزستان و اصفهان؛ حملات کور تروریستی مزدوران داخلی استکبار جهانی را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

ایران اسلامی، این روزها شاهد اتفاقات تلخ و ناگواری بوده که بیانگر عمق حقد و کینه استکبار جهانی و مزدورانش از ایران قوی مستقل است.

بار دیگر دستان جنایتکار استکبار و صهیونیسم جهانی، از آستین جاهلان و کور صفتان وهابی و تکفیری و مزدوران پلید داخلی آنان، بیرون آمد و جمعی از مردان و زنان و کودکان در ایذه خوزستان و اصفهان را به خاک و خون کشاندند، جنایاتی که با سوءاستفاده از ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر امکان بروز یافت.

این دستان پلید که به خون مردم بیگناه آلوده شد، همان دستان کثیف مدعیان دروغین دموکراسی و طرفداران حقوق بشر است.

دشمنانی که این روزها با انواع نقشه‌های پلید و توطئه‌های شوم امپراتوری فریب و دروغ، سعی در ایجاد اغتشاشات و آشوب‌های اخیر داشته‌اند.

بی‌تردید، تلاش‌های واهی و عبث دشمنان نه‌تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران در مسیر رشد، پیشرفت و بالندگی وارد نمی‌سازد، بلکه منجر به انسجام، اتحاد، همبستگی ملی و بصیرت و هوشیاری بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران را در پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی تقویت می‌نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان جنایت‌های اخیر از آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه به ویژه مردم سختکوش و وفادار ایذه خوزستان و اصفهان دعوت می‌کند با حفظ بصیرت، وحدت و هوشیاری و حضور پرشور خود در مراسم تشییع و بزرگداشت با شهدا تجدید بیعت نموده و با همگرایی و انسجام بیش از پیش، انزجار خود را از دست‌نشاندگان و مزدوران استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=49982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.