5
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس خبر داد؛

ایجاد سایت تفریحات و ورزش های هوای در ارس

  • کد خبر : 50369
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
ایجاد سایت تفریحات و ورزش های هوای در ارس
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با تاکید بر اجرای برنامه های گردشگر محور، از ایجاد سایت تفریحات و ورزش های هوایی در این منطقه خبر داد.

به گزارش تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اطهار داشت: برگزاری رویداد تابستانه ارس و مسابقات و برنامه‌های خانواده‌محور مانند پاراگلایدر و بالن‌سواری تجربه بسیار خوبی را برای گردشگران به همراه داشت و در همین راستا درصدد راه‌اندازی سایت ورزش‌های هوایی در ارس هستیم.‌

وی خاطرنشان کرد: مطالعات طرح سایت ورزش‌های هوایی آغاز شده و با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور گردشگران داخلی و خارجی در ارس فراهم خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با تاکید بر اینکه توسعه و رونق گردشگری یکی از استراتژی‌های اصلی پیش روی این سازمان در دوره جدید است، توضیح داد: ما به دنبال ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری هستیم و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مختلف را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم تا در جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی موفق‌تر از قبل عمل کنیم.

وی بیان داشت: برگزاری رویداد تابستانه ارس توام با برپایی مسابقات و برنامه‌های مختلف با رویکرد خانواده.محوری و کودکان و والدین تجربه خوبی به همراه داشت و رونق خوبی را در فضای بازار و مجتمع تجاری شاهد بودیم.

محسن محمدزاده با اعلام اینکه در ایام آتی جشنواره فروش ویژه پاییزه با استفاده از تجربیات رویداد اخیر برگزار خواهد شد، عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی مانند مسابقات اتومبیلرانی درگ، رالی خانوادگی اتومبیلرانی ماکو – ارس و دیگر رویدادهای جانبی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم تا در شش ماهه دوم سال پذیرای مسافران و گردشگران باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.