1
سردار فدوی

حمله به مقر تروریست‌ها را به طرف عراقی اطلاع داده بودیم

  • کد خبر : 50176
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
حمله به مقر تروریست‌ها را به طرف عراقی اطلاع داده بودیم
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حمله به تروریست‌ها در اقلیم کردستان را از پیش به طرف عراقی و دولت اقلیم اطلاع داده بودیم.

به گزارش تبریزمن، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس که در محل دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، به حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از حمله به مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان، هم به طرف‌های عراقی و هم به دولت اقلیم کردستان هشدار داده بودیم که تا وقتی که دشمنان انقلاب اسلامی و کشور در داخل خاک آن‌ها لانه کرده و از منشأ آن لانه‌ها به مردم و کشور ما آسیب برسد، به آن‌ها حمله کرده و نابودشان می‌کنیم.

سردار فدوی افزود: به صورت مسلم هم دولت‌مردان عراق و هم حاکمان اقلیم کردستان باید این بلیه را از داخل خاکشان بیرون کنند، ما برای تمامیت ارضی عراق جان‌ها داده‌ایم و قطعاً خدشه‌ای به تمامیت ارضی عراق وارد نمی‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: وقتی که در همین تمامیت ارضی، خبیثان زیادی لانه کردند و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها با آن‌ها هستند و علیه ما توطئه می‌کنند، حتماً از اقدام خشم و عمل ما در امان نخواهند ماند.

وی در باره اینکه آیا اسناد و مستندات کافی برای حمله به مقر تروریست‌ها وجود داشت توضیح داد: قبل از اقدام و حمله نظامی باید ابتدا اشراف اطلاعاتی داشته باشیم و اگر اشراف اطلاعاتی نداشته باشیم، نمی‌توانیم به اقدام نظامی داشته باشیم، اما در حمله شب گذشته صد درصد اشراف اطلاعاتی داشتیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: ما قبل از اینکه اقدام عملیاتی کنیم، اشراف اطلاعاتی لازم از پادگان و خانه‌های دشمنان داشتیم و حتی در زمان حمله توجه می‌کنیم تا خانواده‌های آن‌ها در محل اصابت موشک‌ها و اقدام عملیات ما حضور نداشته باشند، چون اگر یکی از خانواده‌های این خبیثان مجروح و یا کشته می‌شد، با رسانه‌های خود دنیا را پُر می‌کردند و ما در این رابطه مراقبت کامل داریم و در واقع اشراف اطلاعاتی مقدمات یک عملیات است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه راهبرد سپاه برای مقابله با این جنگ ترکیبی و همه جانبه چیست؟ گفت: جنگی که امروز وجود دارد، جنگ بین حق و باطل و در واقع جنگ بین حزب خدا و حزب شیطان است و این بحث امروز نیست و همیشه وجود داشته است.

سردار فدوی افزود: این جنگ تمام شدنی نیست و تا آخر ادامه دارد و این دو حزب به هیچ وجه در یک جا جمع نخواهند شد شیطان بزرگ آمریکا از اول سردمدار همه دشمنی‌ها و خبائثی که علیه جمهوری اسلامی بوده و امروز هم همینطور است.

وی به نقش آمریکا در این جنگ شرکت کرد و گفت: آمریکا در جنگ امروز نیز وجود دارد و سردمدار این جنایت‌ها است و صهیونیست‌ها انگلیسی‌ها و کشورهای عرب مرتجع منطقه دنباله‌روی آمریکایی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: منشأ همه این خبائث، شیطان بزرگ یعنی آمریکاست و ما هم خیلی خوب می‌دانیم که در هر جنگی چطور عمل کنیم.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: مردم باید کسانی که از انقلاب بهره‌مند شدند و سر بزنگاه در کنار دشمن قرار می‌گیرند را بشناسند و در این ۶۰ روز مردم آن‌ها شناختند.

وی گفت: ما در حمله به اقلیم کردستان از پیش به آن‌ها اطلاع داده بودیم عملیات قبلی را هم اطلاع داده بودیم و حتی عملیات‌های بعدی را هم به طرف عراقی و دولت اقلیم کردستان اطلاع خواهیم داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما اطلاعات کامل را به عراق و اقلیم کردستان عراق می‌دهیم که در چه نقاطی نیروهای تروریستی و کومله و حزب دموکرات مستقر هستند و به آن‌ها می‌گوئیم که یا باید این‌ها را از خاک خودتان بیرون کنید یا ما آن‌ها را مورد هدف قرار خواهیم داد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تا زمانی که اقدامات علیه جمهوری اسلامی ایران توسط این خبائث ادامه داشته باشد و دشمنان ما در سرزمینی لانه کرده باشند و از آن محل دشمنی شأن را علیه جمهوری اسلامی ایران علنی می‌کنند و مردم ما را شهید می‌کنند؛ حتماً این حملات ادامه‌دار خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.