9
رئیس‌ سازمان قضایی نیروهای مسلح:

مردم درخصوص تخریب اموال خود توسط ماموران به دادسراهای نظامی مراجعه کنند

  • کد خبر : 50299
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
مردم درخصوص تخریب اموال خود توسط ماموران به دادسراهای نظامی مراجعه کنند
رئیس‌ سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در خصوص اتفاقاتی که در زاهدان رخ داد سازمان قضایی از ابتدا ورود پیدا کرد و در حال رسیدگی هستیم و پرونده تشکیل شده است.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در گفتگوی ویژه خبری گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان مرجع اختصاصی به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند و نیروهای مسلح ما مثال زدنی هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه نیروهای مسلح در مقابل همه فشارها صبوری کردند و ایستادند، افزود: نیروهای مسلح در کنار مردم بوده و هستند و از جان، مال و امنیت مردم و انقلاب دفاع می کنند. هر کجا در جریان اغتشاشات از طرف نیروهای مسلح خساراتی به اموال مردم وارد شده است، وظیفه قانونی ما ایجاب می کرده ورود پیدا کنیم و ورود هم کرده ایم. از همان ابتدا تحقیقات خود را در خصوص موارد مختلف انجام داده ایم و پرونده هایی تشکیل شده و در حال رسیدگی هستیم و تحقیقات را انجام داده ایم.

پورخاقان افزود: در خصوص اتفاقاتی که در زاهدان رخ داد سازمان قضایی از ابتدا ورود پیدا کرد و در حال رسیدگی هستیم و پرونده تشکیل شده است. همچنین در برخی موارد دیگر که خسارت هایی وارد شده و افرادی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند پرونده تشکیل شده و رسیدگی می شود.

رئیس‌ سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: افرادی که توسط مامورین اموالشان مورد تخریب قرار گرفته به دادسراهای نظامی در مراکز استان سراسر کشور مراجعه کنند و شکایت خود را با دلیل و مدرک ارائه دهند. ما در کمال بی طرفی تحقیق کرده و رسیدگی می کنیم و حکم صادر می کنیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.