3
معاون حقوقی رئیس جمهور:

مکتب سلیمانی استمرار مکتب بسیج است

  • کد خبر : 50269
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مکتب سلیمانی استمرار مکتب بسیج است
معاون حقوقی رئیس جمهور با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و با تاکید بر اینکه «بسیج» همچون دوران دفاع مقدس مرد پیروز آزمون‌های سخت و پیچیده به ویژه جنگ ترکیبی است، از پیگیری حقوقی آمران و عاملان جنایات تروریستی اخیر در کشور در مراجع بین المللی خبر داد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در این پیام با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج یادگار امام راحل و مظهر قدرت و اقتدار ملی است، آورده است: بسیج نمایشگاه اراده‌های خالص و مجاهدت مخلصانه در طریق الی الله است.

بسیج از مردم و برای مردم است

وی در این پیام با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج یکی از بزرگترین ثروت‌ها و سرمایه‌هایی است که خداوند به ملت بزرگ ایران هدیه کرده است، بسیج را نهادی از مردم و برای مردم خوانده و تاکید کرده است: بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در حوادث و بلایا همواره برای حفاظت از مردم سینه سپر کرده است.

محمد دهقان در این پیام الگوی شاخص بسیجی را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و با تاکید بر اینکه مکتب سلیمانی استمرار مکتب بسیج است، آورده است: امروز نیز هرکسی به ایران اسلامی معتقد و برای فردای مردم تلاش و امیدآفرینی می‌کند بسیجی است.

معاون حقوقی رئیس جمهور مهمترین شاخصه‌های بسیجی را «ولایت‌مداری»، «دشمن‌شناسی»، «مجاهدت خالصانه»، «انگیزه دینی و انقلابی» و «حامی و حافظ مردم» بودن عنوان کرده و آورده است: بسیج در آزمون غائله اخیر نیز سرفراز بود و با شناخت توطئه جنگ ترکیبی و تشخیص دقیق، در برابر اشرار و معاندین سینه سپر کرد و در این صحنه همچون هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از امنیت مردم شهید داد.

معاونت حقوقی پیگیر تعقیب و مجازات آمران و عاملان جنایات تروریستی اخیر

دهقان در این پیام همچنین با اشاره به وقوع برخی حوادث تروریستی در کشور آورده است: معاونت حقوقی ریاست جمهوری خود را موظف به دفاع از حقوق آحاد مردم از هر قشر و گروهی دانسته و ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع امنیت و بسیجی بر مجازات اشرار و عوامل دشمن در داخل کشور تاکید می‌کند.

وی در این پیام تاکید کرده است: معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر خود واجب می‌داند پیگیر تعقیب و مجازات آمران و عاملان حوادث تروریستی اخیر در مراجع بین‌المللی باشد.

دولت مردمی سیزدهم پای آرمان‌های بسیج ایستاده است

وی در پایان این پیام ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، یاد و خاطره همه شهدای بسیجی از مدافعین حرم تا مدافعین سلامت و امنیت را گرامی داشته، و آورده است: خاضعانه و خاشعانه نسبت به خانواده‌های معظم شهدای بسیجی ادای احترام کرده و تاکید داریم در دولت مردمی سیزدهم خود را معتقد به تحقق آرمان‌های بلند بسیج می‌دانیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.