3
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم سیستان و بلوچستان همواره در مقابل دشمنان ایران مصمم بوده اند

  • کد خبر : 50448
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
مردم سیستان و بلوچستان همواره در مقابل دشمنان ایران مصمم بوده اند
سردارحسین سلامی گفت: برای مردم سیستان و بلوچستان احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم چرا که مردمان این دیار در مقابل دشمنان ایران همواره مصمم بوده‌اند.

به گزارش تبریزمن، سردار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی قبل از طریق فرودگاه زاهدان وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بزرگان، سران طوایف و ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سلامی در جمع خبرنگاران گفت: برای مردم این خطه احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم به واسطه اینکه مردمان این دیار شریف، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد و اهل محبت هستند و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم بوده‌اند.

وی افزود: این مردم شایسته هر نوع قدردانی و سپاسگزاری، خدمت، فداکاری و جانبازی از سوی ما هستند که نیرو‌های مدافع امنیت و حافظان کرامت این سرزمین هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران هدف از این سفر در هفته بسیج را ملاقات با مردمان این دیار و صحبت با آنان عنوان کرد و گفت: پیامی که داریم این است ما این لباس را بر تن کرده‌ایم تا برای همه مردم ایران و برای امت اسلام یک سرباز فداکار باشیم و برای تحقق آرزو‌های بزرگ آن‌ها و امنیت، آرامش و پیشرفت هر چه می‌توانیم فداکاری کنیم و سربازان وفاداری برای مردم عزیز ایران از جمله مردم خونگرم سیستان و بلوچستان باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.