4
امیرعبداللهیان در دیدار با خبرنگاران تحریم‌شده؛

مواضع و اظهارات غربی‌ها دوگانه و منافقانه است

  • کد خبر : 50596
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۹
مواضع و اظهارات غربی‌ها دوگانه و منافقانه است
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سیاستمداران غربی علیرغم آنکه ادعا می‌کنند از رسانه آزاد حمایت می‌کنند، در عمل نشان داده‌اند که مواضع و اظهاراتشان منافقانه و دوگانه است.

به گزارش تبریزمن، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با خبرنگاران تحریم‌شده از سوی کشورهای غربی دیدار کرد و در این نشست صمیمی، از اقدامات آمنه سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی به سبب تلاش صادقانه در مسیر اطلاع‌رسانی تقدیر و تشکر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار، مؤثر بودن عملکرد این دو خبرنگار در حوزه اطلاع‌رسانی حرفه‌ای از تحولات کشور را دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه آنها دانست و تاکید کرد: سیاستمداران غربی علیرغم آنکه ادعا می‌کنند از رسانه آزاد حمایت می‌کنند، در عمل نشان داده‌اند که مواضع و اظهاراتشان منافقانه و دوگانه است.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: وظیفه ما در دستگاه سیاست خارجی، حمایت قوی، از تحریم‌شدگان و دفاع از اندیشه‌های انسانی و حق است و وزارت امور خارجه در این مسیر از حقوق افرادی که مورد تحریم‌های ظالمانه، غیرانسانی و مخالف با حقوق بشر و آزادی بیان قرار گرفته‌اند با تمام توان حمایت خواهد کرد.

آمنه سادات ذبیح‌پور نیز در این نشست صمیمی با بیان اینکه صرفاً به دلیل نشر اخبار تحریم شده است، گفت: جامعه خبری نیازمند پشتوانه‌هایی همچون وزارت امور خارجه است تا صدای خبرنگاران تحریم شده را به عرصه‌های بین‌المللی برساند.

همچنین علی رضوانی در این دیدار بیان کرد: تحریم اعمال شده را افتخار و مدالی بر گردن خود می‌دانم و این موضوع هیچ‌گونه خللی در کار حرفه‌ای خبرنگاری ایجاد نخواهد کرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.