3
امیر حیدری:

روحیه و تفکر بسیجی برای کشور راهگشا بوده است

  • کد خبر : 50707
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
روحیه و تفکر بسیجی برای کشور راهگشا بوده است
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: روحیه و تفکر بسیجی در هر کجا که وارد شده، برای کشور راهگشا بوده است. همه ما مسئولیت داریم از این ظرفیت‌ها حمایت و استفاده کنیم.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری مهر، امیر حاتمی مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در جریان بازدید از نمایشگاه ملی فناورانهدانش‌بنیان بسیج، اظهار کرد: موضوعات متنوعی را در این نمایشگاه مشاهده کردیم که نخبگان بسیجی ما مبتکرانه و خلاقانه فناوری‌های خوبی را در حوزه دانش‌بنیان به نمایش گذاشتند.

وی افزود: موضوعات جدید و قابل استفاده را در نمایشگاه ملی فناورانهدانش‌بنیان بسیج شاهد بودیم و دستیابی به این دستاوردهای مهم، جای تبریک دارد.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: موضوعات در این نمایشگاه به شکل هدفمند انتخاب شده است و به شکل راهبردی به موضوعات نگاه کرده‌اند.

امیر حاتمی تصریح کرد: حمایت از این حوزه‌ها، موضوع اجرایی است و باید دستگاه‌های اجرایی، حمایت از این دستاوردهای دانش‌بنیان را انجام دهند.

وی افزود: رهبر انقلاب نیز حمایت و تأکیدات ویژه‌ای در رابطه با حمایتاز شرکت‌های دانش‌بنیان دارند.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، تأکید کرد: دوستان در این نمایشگاه در حوزه علم و فناوری دانش‌بنیان خوب عمل کرده‌اند و باید به اتصال آن به کسب و کارهای کشور و حوزه‌های تولید و اقتصاد نیز توجه شود.

امیر حاتمی ادامه داد: مسئولین حوزه‌هایی مانند دفاعی و کشاورزی باید دستاوردهای خوبی را که نخبگان ما ارائه داده‌اند را ببینند و از آن حمایتکنند.

وی تصریح کرد: استفاده از این دستاوردها در حوزه فناوری‌های دانش‌بنیان، مهم است و دولت جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت این اتصال را دارد.

وزیر سابق دفاع گفت: تسهیلگری در روند کار شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه در بسیج، وظیفه دولت است.

امیر حاتمی تأکید کرد: نخبگان دانش‌بنیان بسیج در این نمایشگاه، اخلاص خود را در انجام فعالیت‌ها در حوزه علم و فناوری نشان دادند و این موضوع، کاملاً در فضای نمایشگاه مشهود بود.

وی با اشاره به اینکه بسیج ورود خوبی به حوزه دانش‌بنیان داشته است، تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی در هر کجا که وارد شده، برای کشور راهگشا بوده است، همه ما مسئولیت داریم از این ظرفیت‌ها حمایت و استفاده کنیم.

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: باید توجه خاصی به تجاری‌سازی و تبدیل به کسب و کار و ایجاد بازار این تولیدات دانش‌بنیان بسیج صورت گیرد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=50707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.